Cea mai periculoasă șosea din lume! Puțini șoferi se încumetă să conducă pe aici

D915 este un drum extrem considerat de mulți șoferi drept cel mai dificil și mai periculos din lume. Șoseaua se întinde pe 65 de km, între orașele Of și Bayburt, din estul Turciei. Este extrem de abruptă și nu are parapeți.

Drumul D915 din Turcia, care leagă orașele Of și Bayburt
D915 leagă orașele Of și Bayburt (Foto: SHUTTERSTOCK)

Până acum, Drumul Yungas din Bolivia, alias „Drumul Morții”, a deținut titlul neoficial de cel mai periculos drum din lume. Imaginile șocante cu șoferii care navighează pe pista de pietriș care își șerpuiește drumul prin lanțul muntos Cordillera Oriental, până la o altitudine de 4.650 de metri, au făcut din Yungas una dintre cele mai populare atracții turistice din Bolivia.

D915 a fost construit de ruși 

Cu toate acestea, potrivit unor aventurieri, există un drum mai puțin popular, care depășește „Drumul Morții”, în ceea ce privește dificultatea. Legând provincia Anatolia de Nord-Est a Turciei de Marea Neagră, drumul montan D915 prezintă o multitudine de viraje și coborâri foarte periculoase care îl fac extrem de dificil de traversat chiar și pentru cei mai pricepuți șoferi, relatează publicația Oddity Central.

O mașină gri circulă pe D915, drumul periculos din Turcia
D915 nu are parapeți (Foto: Shutterstock)

Istoria drumului Babyurt – Of (D915) a început cu Campania Trebizond (1916 – 1918), care a dus la capturarea Trabzonului de către forțele ruse. Se spune că șoseaua a fost construită de soldații ruși folosind doar unelte de mână și, deși anumite părți au fost pavate la un moment dat cu asfalt, cea mai mare parte a acestuia este încă formată din pietriș. D915 are 38 de viraje periculoase, dar cele mai infame dintre ele sunt așa-numitele viraje Derebașı. Există 17 dintre ele pe o întindere de 35,1 km, de la o altitudine de 1.712 m până la 2.035 m.

Nu există balustrade care să împiedice vehiculele să cadă în prăpastie, iar cele mai abrupte porțiuni ale drumului sunt atât de înguste, încât, atunci când două mașini se întâlnesc, una dintre ele trebuie să dea înapoi pentru a face loc celeilalte. Acest lucru este deosebit de periculos în condiții meteorologice nefavorabile, cum ar fi ceața sau ploaia, ambele fiind frecvente în această regiune, chiar și în timpul verii. Deoarece zăpada și gheața ar face D915 infinit mai periculos, de obicei rămâne închis între lunile octombrie și sfârșitul lunii iunie.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.antena3.ro
image
www.bugetul.ro
sistemul antiaerian rus S-300 FOTO Rush Hour Daily
image
image
image
image
image
image
bacnota pe trotuar jpg
plaja mamaia foto Facebook Caelia Beach Mamaia jpg
1 copii scoala gradina legume jpeg
3 argumente care te vor convinge că achiziționarea unei mașini nu este necesară dacă locuiești în București jpeg
imperiul roman jpg
Avion la terminal in aeroport poarta de imbarcare goala Foto Shutterstock jpeg
revolut jpeg
larisa iancu alexandru olaru jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net