Eșec în lumea Inteligenței Artificiale. Chatbot concediat după ce a defăimat compania pentru care lucra

În era digitală, inteligența artificială (IA) a devenit o prezență tot mai comună în interacțiunile online, promițând o eficiență sporită și servicii personalizate. Cu toate acestea, un recent incident cu un chatbot de la Dynamic Parcel Distribution (DPD), o companie europeană de livrare, scoate în evidență vulnerabilitățile acestor sisteme.

AI. Foto: arhiva.
AI. Foto: arhiva.

Compania a fost nevoită să "concedieze" inteligența artificială după ce un client nemulțumit, Ashley Beauchamp din Marea Britanie, a reușit să o facă să înjure și să scrie o poezie defăimătoare despre compania pentru care lucra. Această situație aduce în discuție provocările și riscurile care pot apărea în implementarea tehnologiei IA în serviciile de relații cu clienții.

Citește mai mult pe canal33.ro.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
Richard și Alejandra Gere, GettyImages (2) jpg
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
pietrele vii din Romania  jpg
Starship shutterstock jpg
centrala jpeg
churches lalibela  jpg
manastirea Ghighiu  jpeg
Pensionari discută cu reprezentanții presei și oficialii Caselor de Pensii de care aparțin privind recalcularea pensiei, în București. FOTO Inquam Photos / Octav Ganea
stat bloc romania jpg
centrala termica de apartament instalator shutterstock 2373202799 jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net