Eșec în lumea Inteligenței Artificiale. Chatbot concediat după ce a defăimat compania pentru care lucra

În era digitală, inteligența artificială (IA) a devenit o prezență tot mai comună în interacțiunile online, promițând o eficiență sporită și servicii personalizate. Cu toate acestea, un recent incident cu un chatbot de la Dynamic Parcel Distribution (DPD), o companie europeană de livrare, scoate în evidență vulnerabilitățile acestor sisteme.

AI. Foto: arhiva.
AI. Foto: arhiva.

Compania a fost nevoită să "concedieze" inteligența artificială după ce un client nemulțumit, Ashley Beauchamp din Marea Britanie, a reușit să o facă să înjure și să scrie o poezie defăimătoare despre compania pentru care lucra. Această situație aduce în discuție provocările și riscurile care pot apărea în implementarea tehnologiei IA în serviciile de relații cu clienții.

Citește mai mult pe canal33.ro.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.antena3.ro
image
www.bugetul.ro
ghiseu
image
image
image
image
image
image
Mihai viteazul si doamna velica
aeroport pixabay jpg
lipsa medici stetoscop in cui shutterstock 1348696283 jpg
jan cel mai batran lenes guinness world records jpg
chipsuri jpeg
padure pixabay jpg
furtuna Italia tren  jpeg
parfum_shutterstock 1498408832 jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net