Eșec în lumea Inteligenței Artificiale. Chatbot concediat după ce a defăimat compania pentru care lucra

În era digitală, inteligența artificială (IA) a devenit o prezență tot mai comună în interacțiunile online, promițând o eficiență sporită și servicii personalizate. Cu toate acestea, un recent incident cu un chatbot de la Dynamic Parcel Distribution (DPD), o companie europeană de livrare, scoate în evidență vulnerabilitățile acestor sisteme.

AI. Foto: arhiva.
AI. Foto: arhiva.

Compania a fost nevoită să "concedieze" inteligența artificială după ce un client nemulțumit, Ashley Beauchamp din Marea Britanie, a reușit să o facă să înjure și să scrie o poezie defăimătoare despre compania pentru care lucra. Această situație aduce în discuție provocările și riscurile care pot apărea în implementarea tehnologiei IA în serviciile de relații cu clienții.

Citește mai mult pe canal33.ro.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
Prințesa Caroline și Pierre Casiraghi cu soția Beatrice Borromeo, doliu în familia Casiraghi de la Monaco   Profimedia jpg
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
jessica riggs calendar nud profimedia (1) jpg
georgescu iohannis foto EPA + FB jpg
1280px Podul de la Cernavodă distrus în 1916 jpg
poligon explozie jpg
ucraina png
Schengen shutterstock 9 jpg
lidl jpg
profi1 jpeg
image
actualitate.net
image
actualitate.net