Povestea româncei care s-a întors din Germania și a pus pe roate o afacere genială. A investit o sumă mică și acum are succes. FOTO

O româncă a hotărât să renunțe la viața din Germania pentru a reveni în țară pentru a începe o afacere genială care s-a dovedit una de succes. Tânăra a investit 10.000 de euro pentru a pune pe picioare businessul.

Iulia a lăsat Germania pentru a-ți face o afacere în România / foto: arhivă personală
Iulia a lăsat Germania pentru a-ți face o afacere în România / foto: arhivă personală

Iulia Lavu are 39 de ani șu este din comuna sibiană Cisnădie. A făcut Facultatea de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor, specializarea Relații Economice Internaționale, cu predare în limba germană.

De șapte ani Iulia se ocupă cu textile, face noduri, covoare și chiar și genți. „În 2016 am decis să revin acasă pentru că mi-am dat seama că vreau să am o afacere a mea. Am avut o discuție în Germania cu un colaborator cu care negociam un contract și care își făcea concediile în Mărginimea Sibiului, în Cisnădie și în Cisnădioara. El m-a sfătuit, Cisnădia fiind un loc al textilelor, să mă mut înapoi acasă și să dau drumul unei afaceri.

Provin dintr-o familie de ingineri textiliști, din 1991 părinții mei și-au deschis o mică afacere, tata a lucrat la fabrică de covoare, mama la Mătasea Română. S-au privatizat, au achiziționat o mașină de făcut șnur, șnurul acela era vândut pe atunci la metru liniar pentru coletărie”, a povestit Iulia Lavu, notează Turnul Sfatului.

Iulia a început să facă și genți

După ce o prietenă a sfătuit-o, Iulia s-a apucat și de confecționarea genților. „O prietenă din Franța m-a provocat și așa am început să fac și genți.

Nu lucrez cu stocuri, nu există două produse care să semene unul cu altul. Produsul meu preferat este cel care vine de la client, provocarea clientului care-mi spune că vrea un produs pe care nu l-am mai făcut niciodată”, a spus Iulia.

Încă din liceu, Iulia a dezvoltat pasiunea pentru a confecționa textile. A văzut un brâu la o cântăreață pe care o îndrăgea la vremea respectivă. Așa și-a dat seama ca ideea de a fi designer îi place.

A avut sprijin încă din liceu

Părinții au sprijinit-o și chiar i-au cumpărat mai multe mașinării. Acum, tânăra deține un adevărat brand, în care a investit 10.000 de euro.

„Am investit în materie primă, apoi am investit în tot ce înseamnă logo, brand, dar și pagina de portofoliu iulialavu.ro, ar fi undeva la 10.000 de euro în ultimii patru ani.

Cred că am moștenit cumva acest talent al creativității. Numele mi-a fost foarte ușor să-l dau. Toate produsele au nod, ori că este nodul din textura firului, ori că este nodul pe care eu îl pun intenționat, ori că este nodul care e accidental acolo. Nodul este o punte între mine și client, toată energia și dragul pe care îl pun în produs este transferat prin acel nod către client”, a dezvăluit românca întoarsă din Germania.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
Richard și Alejandra Gere, GettyImages (2) jpg
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
gaini jpg
esplanada rapa galbena jpg
cumparaturi supermarket alimente  shopping (2) jpeg
Ziua a doua a congresului PPE la Romexpo, în București. FOTO Inquam Photos / Octav Ganea
branza branzeturi istock jpg
simion lasconi podcast micutzu jpg
diabet jpg
liviu dragnea 8 JPG
image
actualitate.net
image
actualitate.net