Guma de mestecat Orbit dispare. Anunţul oficial
Producătorul Wrigley renunţă, din luna ianuarie a anului viitor, la brandul gumei de mestecat Orbit, pe teritoriul Marii Britanii şi al Irlandei de Nord.
Marca Orbit va fi încorporată în brandul Extra, care va lansa două noi arome, scrie portalul talkingretail.com, citat de Mediafax.
"2014 a fost un an de un succes incredibil pentru Extra. Aducerea Orbit sub umbrela Extra şi îmbunătăţirea ofertei vor favoriza continuarea creşterii", a declarat directorul de marketing al produselor Wrigley pentru îngrijire orală, Sue Cobbledick.
În 2015, brandul Extra va beneficia de o investiţie în valoare de 15 milioane de lire sterline pentru marketing şi un nou look. Astfel, noile Extra Peppermint şi Spearmint vor fi inscripţionate cu mesajul "Noul nume al Orbit".
Măsura coincide cu lansarea a două noi arome în cadrul gamei Extra, Strawberry şi Bubblegum, care vor avea rolul să atragă cumpărători mai tineri pentru această categorie.
Lansarea va fi susţinută printr-o campanie de publicitate la televiziune pe o perioadă de 16 săptămâni.
Această măsură este valabilă numai în Marea Britanie şi Irlanda. În România, Orbit va rămâne cel mai important brand al companiei Wrigley, au precizat pentru Click! reprezentanţii Wrigley România.