Maria trimite rochii «de top» în toată lumea

Ultima actualizare:

    Lucia Maria Hohan (32 de ani) face rochii  pentru multe vedete, dar şi pentru  clienţi obişnuiţi din toată lumea
Lucia Maria Hohan (32 de ani) face rochii pentru multe vedete, dar şi pentru clienţi obişnuiţi din toată lumea

Stă în atelierul ei din Bucureşti şi desenează rochii pentru cele mai iubite vedete de la Hollywood. Zilele trecute, numele româncei a fost de buzele tuturor după ce senzuala Jenifer Lopez a făcut senzaţie într-o rochie semnată Maria Lucia Hohan. Creatoarea de modă a povestit într-un interviu pentru Forbes cum şi-a început afacerea.

O rochie vaporoasă, lungă, care îi punea perfect formele „de milioane" în evidenţă.

Asta a purtat recent actriţa şi cântăreaţa J.Lo la premiera noului ei film „La ce să te aştepţi când eşti însărcinată".

O lume întreagă a aflat că rochia e creată de o româncă de 32 de ani. Maria Lucia Hohan este o norocoasă: face şi ceea ce îi place şi câştigă şi mulţi bani.

Jennifer Lopez, în rochia creată de româncă. Modelul „Celeste”, care costă 2.590 lei, a fost modificat special pentru vedetă. Designerul i-a ataşat mâneci şi a stilizat un pic centura.

Lopez
Lopez

Conform „Forbes", în 2010 „MLH" a ajuns la o cifră de afaceri de aproximativ 500.000 de euro.

Cum a început cariera ei? Avea 23 de ani şi tocmai terminase un stagiu la brandul italian Krizia.

„A fost o experienţă bună, dar mediul era uşor comunist", a povestit ea cu aceeaşi ironie: „Doamna designer venea dimineaţa şi bătea cu rigla în mese să se facă linişte în atelier".

S-a întors în România din motive juridice, mai precis pentru că n-a vrut să aştepte şase luni un nou permis de muncă.

A preferat să renunţe şi să-şi înceapă propria afacere în ţară. Cu talent, noroc şi intuiţie, a reuşit.

„Eram ca o plantă mică într-un ghiveci imens", descrie ea situaţia modei româneşti la începutul anilor 2000, „aşa că am avut loc să respir, să cresc şi să mă dezvolt".

Când a apărut internetul în poveste? „Eu toată viaţa mi-am cumpărat haine online", explică ea, râzând, „aşa că acest pas a fost foarte aşteptat şi pregătit de mine, ca un om pasionat de cumpărături pe internet.

"Operaţiunea „Internetul" a apărut şi ca un răspuns al Mariei la întrebările primite de la cliente din afara ţării care-şi doreau creaţiile ei după ce admiraseră rochia de mireasă „by Maria Lucia Hohan" purtată de Alix Bancourt, una dintre cele mai influente bloggeriţe din Franţa.

Maria s-a trezit, peste noapte, cu 100.000 de vizitatori unici redirecţionaţi de pe site-ul lui Alix pe site-ul său.

Maria încearcă să le înveţe pe cliente să-şi ia măsurile singure pentru ca rochiile să poată fi executate, la distanţă".

Are şi magazin pe Internet

Din atelierul Mariei, creatoarea de 32 de ani care a devenit anul trecut şi mămică, comenzile curg mai ales în străinătate.

Trimite colete în Hong Kong, Australia, Japonia, Singapore şi tot restul lumii.

Hohan
Hohan

Creaţiile sale se vând, de asemenea, în magazine din Italia, Irlanda, Germania şi Grecia până în Singapore sau Orientul Mijlociu.

Magazinul său online face, într-un an şi jumătate de la lansare, de la vânzări de 3.000 de euro pe lună la încasări de peste 10.000 de euro.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
Richard și Alejandra Gere, GettyImages (2) jpg
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
Factura gaz - frig - caldura calorifere FOTO Shutterstock
chocolate saga1 jpeg
gaini jpg
esplanada rapa galbena jpg
cumparaturi supermarket alimente  shopping (2) jpeg
Ziua a doua a congresului PPE la Romexpo, în București. FOTO Inquam Photos / Octav Ganea
branza branzeturi istock jpg
simion lasconi podcast micutzu jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net