O influenceriță de 27 de ani, cu peste 6 milioane de urmăritori, a murit într-un restaurant din New York
Carol Acosta, o influenceriță extrem de populară, cu peste 6,6 milioane de urmăritori pe Instagram, a murit la doar 27 de ani. Originară din Republica Dominicană, Carol a intrat în stop cardiorespirator în timp ce servea cina într-un restaurant în New York împreună cu sora sa.
Carol Acosta avea peste 6,6 milioane de fani
Sora mai mică a lui Acosta, Khatyan, de asemenea un influencer cu 130.000 de fani pe Instagram, a confirmat moartea tragică a surorii ei, mamă a doi copii.
Ea a scris un mesaj însoțit de o fotografie în care ele apar într-un avion. Mesajul a fost distribuit masiv pe rețelele sociale, având în vedere că tânăra Carol Acosta era extrem de populară, cu peste 6,6 milioane de fani pe rețeaua socială Instagram.
„Te iubesc sora mea și te voi iubi mereu.
Îi mulțumesc lui Dumnezeu pentru că mi-a dat o soră ca tine, cu inima ta mare. Odihnește-te în pace, sora mea”, a scris aceasta.
Ulterior acestui mesaj sora lui Acosta a publicat un video în care plânge.
„Tuturor oamenilor care îmi trimit mesaje de condoleanțe, vreau să vă mulțumesc mult pentru că mi-ați fost alături și pentru sprijin. Și vă mulțumesc, de asemenea, pentru că mi-ați sprijinit sora în timp ce era încă în viață”, a spus tânăra, potrivit The Mirror.
Care ar fi cauza morții
Rezultatele autopsiei nu au fost încă primite de familia lui Carol, mai bine cunoscută de urmăritorii ei de pe rețelele sociale drept Killadamente.
O rudă a declarat presei că a început să se sufoce în timp ce mânca.
„Știu că toată lumea vrea să știe ce s-a întâmplat, dar încă nu suntem prea siguri și așteptăm rezultatele autopsiei.
Tot ce știu este că lua cina în mod normal și a început să se sufoce și să aibă dificultăți de respirație. A avut un fel de atac, a fost dusă la spital, dar nu au putut să o salveze”.
Carol, care s-a mutat în Statele Unite de pe insula sa natală din Caraibe când avea 12 ani, a fost o victimă a bullying-ului în copilărie din cauza greutății sale.
Influencerița a decis să își transforme durerea în umor și și-a construit o bază uriașă de fani cu mesaje de autoacceptare și iubire de sine.
Ea a lansat un cântec în 2017 intitulat „Me Amo y No Me Importa” - care în limba engleză se traduce prin „Mă iubesc și nu-mi pasă”.