Lucian Mândruţă, om de televiziune: «Nu vreau să mă placă lumea»

Ultima actualizare:

De ce această antifrază riscantă, „Nimic important"?

Lucian Mândruţă: A avut mai multe nume emisiunea asta. S-a mai numit „Schimbă canalul" şi asta mi-a plăcut cel mai tare pentru că era o emisiune care-ţi spune din branding ce trebuie să faci, şi anume să nu te uiţi. Noi ne-am gândit la un anti-promo, să facem o emisiune în care să ne selectăm publicul. Nu vrem să se uite toată lumea, chiar nu vrem. Să-i fie greu omului să se uite la emisiune... Şi am reuşit. Este greu să te uiţi la emisiunea asta. Şi mie mi-e greu (râde).

Ai un public cu simţul umorului?

Mă gândesc că are totuşi umor, pentru că emisiunea este una care face mişto de ea însăşi de la bun început. Iau un pic în glumă televiziunea pentru că nu este un lucru aşa de serios. Este oarecum divertisment, deşi îmi propun să le dau oamenilor motive să se gândească, nu neapărat să râdă cu gura până la urechi. Asta am încercat la „Pâine şi circ", dar n-a mers. Eu nu sunt vesel, nu sunt comedian. Este culmea performanţei ca un depresiv să facă emisiune de umor. Oricum nu mai stau mult, cât mai merge aşa. Televiziunea după 40 şi ceva de ani este un exerciţiu dificil pentru unul ca mine.

De ce n-ai rămas la ştiri?

Este o întrebare la care nu pot să dau un răspuns clar. Chiar nu ştiu. N-ai unde să te mai întorci la ştiri. În televiziune nu stă nimeni să te aştepte. Nici publicul. Are o viteză şi o fabuloasă capacitate de a pune ştampile. Le pune într-o secundă şi rămân ani. Câteodată, ele nu sunt adevărate, dar eu nu mă supăr pentru că viaţa publică este despre aparenţe, nu despre realităţi. Ce pare, aia e. Următoarea emisiune o să fie „Eşti ce pari", dacă nu merge asta.

Ce n-a mers la „Pâine şi circ"? Ai fost criticat de la bun început...

Veneam după un scandal public în care numele meu a fost pe primele pagini. Oamenilor le place în egală măsură să-şi ia un om ca reper şi sunt extrem de încântaţi când reperul acela calcă în strachini.

I-ai ajutat şi tu...

I-am ajutat foarte mult. Şi mă bucur că i-am ajutat. A fost o experienţă de viaţă foarte mişto. În general, eu nu-mi aduc aminte cu plăcere de experienţele pozitive, dar de astea negative... (râde) Am zis să creăm un vizual puternic despre care lumea să vorbească şi ăsta a fost jacuzzi-ul. Din păcate, foarte puţină lume se uită sâmbătă seară la jacuzzi, dar foarte multă lume ascultă ce spun cei care s-au uitat. Comentariul a fost, de la bun început, „Uite în ce hal a ajuns Mândruţă". Şi această veste împreună cu imaginea jacuzzi-ului s-a propagat uluitor, viral, foarte repede. Astfel încât m-au criticat pentru emisiunea asta oameni care nu au văzut-o niciodată. Au auzit ei că eu fac baie cu cineva şi ăsta este un lucru lipsit de bun-gust, în general este prostituţie. A fost greşeala noastră că noi am insistat pe un element vizual.

Citeşte continuarea interviului pe adevarul.ro!

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
Prințesa Caroline și Pierre Casiraghi cu soția Beatrice Borromeo, doliu în familia Casiraghi de la Monaco   Profimedia jpg
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
georgescu iohannis foto EPA + FB jpg
1280px Podul de la Cernavodă distrus în 1916 jpg
poligon explozie jpg
ucraina png
Schengen shutterstock 9 jpg
lidl jpg
profi1 jpeg
cna consiliul national al audiovizualului Foto Facebook jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net