Magda Pălimariu, impecabilă în costum de baie. Vezi ce a făcut în Grecia! - FOTO

Magda Pălimariu

Sfarsitul verii a gasit-o pe Magda Palimariu in Grecia, acolo unde vedeta Pro Tv merge in fiecare an pentru a-si vizita rudele.

Si de data aceasta, pe langa plaja si relaxare, Magda a avut parte si de multe experiente de neuitat: a mers la pescuit cu barca unchiului sau, a participat la o nunta traditionala si si-a facut un tatuaj... temporar.

magda

"Am petrecut zile frumoase in Grecia, intotdeauna ma bucur cand imi revad matusa, nepotii, unchiul. E o traditie sa ii vizitam in fiecare an, iar ei ne asteapta mereu cu bratele deschise. M-am delectat cu ore tihnite la plaja, am alergat pe nisip cu nepoatele mele si ne-am balacit in mare, ne-am infruptat din delicatese locale din peste si fructe de mare si am fost chiar la pescuit. Unchiul meu are o barca cu care iese in larg la pescuit si m-a luat si pe mine. Am plecat pe intuneric, cu noaptea-n cap, dar a fost cu noroc: am prins peste, pe care odata ajunsi acasa l-am si gatit. A fost o experienta care m-a incantat", povesteste prezentatoarea rubricii "Vremea" de la Pro Tv.

Pe perioada sederii in Grecia, Magda si-a decorat glezna dreapta cu un tatuaj temporar.

"E un tatuaj frumos, pictat manual, pe care insa nu l-am putut pastra pana la intoarcerea in tara pentru ca apa de mare l-a estompat", spune aceasta. Iar nunta traditionala la care a participat a fost cireasa de pe tort a vacantei: "Matusa mea a fost invitata la o nunta a unor cunostinte apropiate, asa ca m-a luat si pe mine. A fost o experienta frumoasa, toata ziua satul a fost plin de zarva, scaldat in muzica de petrecere, am mers la biserica pentru a fi alaturi de cei doi miri si pentru a-I intampina la iesire cu o ploaie de orez, un obicei la care grecii tin foarte mult, apoi seara am dansat si am spart farfurii, dupa traditia locala", a mai spus Magda.

magda

Top 3 beneficii de a instala automate de reciclare a ambalajelor daca ai un magazin jpg
restaurant jpg
loto
Banner Grecia
palatul de la Potlogi jpeg
index webp
imparat jpg
Restaurant nota de plata FOTO Shutterstock jpg
bucuresti casa poporului pixabay jpg