Dacia, comparată cu maşina nr. 1 a nemţilor

Ultima actualizare:

Domeniul în care Dokker pierde teren este cel al finisajelor interioare, acolo unde "marginile tăioase sunt un pericol real pentru copii", potrivit antena3.ro.

Spre deosebire de maşina româno-franceză, Caddy excelează la interior: de la scaune, la dotări, totul este făcut "cu cap", pus la îndemâna şoferului şi a pasagerilor.

Însă Dokker este lăudat la "ţinută" - e mai sport, mai rigid, mai util, spre deosebire de Caddy, care a dorit să fie "prietenos" cu pasagerii, având linii blânde şi designul specific maşinilor făcute de WV. De precizat, preţul autovehicului nemţesc este dublu faţă de cel al lui Dokker.

Scaunele sunt la fel de comfortabile şi la Dacie, şi la Caddy, aşa că maşinile made in România câştigă teren şi la acest capitol.

Singura problemă pentru Dokker rămâne scaunul şoferului, care este asemănat cu "locul unui vizitiu", fiind mult prea înalt.

Concluziile sunt favorabile pentru Dacia, care a "făcut un pas uriaş înainte în designul maşinilor construite".

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
Regele Felipe și Regina Letizia la dineul de gală de la Roma, Italia, în rochie de la un brand de masă   profimedia 0945642160 jpg
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
luxemburg istock jpg
jessica riggs calendar nud profimedia (1) jpg
georgescu iohannis foto EPA + FB jpg
1280px Podul de la Cernavodă distrus în 1916 jpg
poligon explozie jpg
ucraina png
Schengen shutterstock 9 jpg
lidl jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net