Imagini spectaculoase de pe șantierul drumului expres Craiova-Pitești. Cum arată noul pod peste Olt

Ultima actualizare:

    Imagini spectaculoase realizate din dronă cu lucările la podul peste Olt, din Drumul Expres Craiova-PiteștiFotografii: Facebook/Cătălin Drulă
Imagini spectaculoase realizate din dronă cu lucările la podul peste Olt, din Drumul Expres Craiova-PiteștiFotografii: Facebook/Cătălin Drulă

Ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă, a postat pe pagina sa de Facebook imagini realizate cu drona cu stadiul lucrărilor la Drumul Expres Craiova-Pitești. Sunt cele de la podul peste Olt și sunt senzaționale.

”Imagini spectaculoase de pe șantierul Drumului Expres Craiova-Pitești, în zona traversării peste Olt”, a scris ministrul Cătășin Drulă în postarea de pe rețeaua de socaizare.


    Lucrarea cea mai complicată de pe traseu este podul care se construieşte peste Râul Olt
Lucrarea cea mai complicată de pe traseu este podul care se construieşte peste Râul Olt

Acesta a promis că anul acesta va fi dat în folosință tronsonul dintre Balș și Slatina, pentru ca șoferii să nu mai fie nevoiți să intre prin localități.

”Ne concentrăm ca proiectele care sunt în derulare, aceste mari șantiere de autostradă, de drum expres, de poduri, să meargă cât mai bine, să ajungă cât mai repede la finalizare. Totdeauna există acest ciclu de investiții sezonal în construcții, adică în februarie-martie încep lucrările, în decembrie trebuie să se pună ultimele operațiuni înainte să vina vremea rea. Un proiect mare pe care ne propunem să-l livram anul acesta, și avem promisiunea constructorului ca-l va livra, este acel sector din Drumul Expres Craiova-Pitești, între Balș și Slatina”, a declarat Cătălin Drulă.


    Pilonii podului peste Olt trec și pe mijlocul unei păduri
Pilonii podului peste Olt trec și pe mijlocul unei păduri

Ministrul a mai spus că, la finele anului, odata cu inaugurarea acestui sector, cei care merg de la Pitești la Craiova sau invers vor ocoli localitățile.

Ministrul Cătălin Drulă: ”Satina și Balș vor scăpa de traficul îngrozitor de tranzit”

”Un mare câștig pentru aceste locălități, care scapă de traficul îngrozitor de tranzit. Un mare câștig pentru siguranța rutieră, pentru cei care nu știu, drumul expres are o diferență relativ minoră față de profil de autostradă. Profilul de autostradă are 26 metri, profilul de drum expres este de 22 m, diferența de patru metri vine, în special, din absența benzii de urgență. E doar un acostament care este asfaltat, de 1,5 metri, care este în afara benzilor de circulație”, a explicat demnitarul.

Drmul Expres Craiova -Pitești, cerut cu insistență de Ford

Drumul Expres Craiova - Piteşti e cunoscut ca „Autostrada Ford“, pentru că producătorul american de autovehicule a cerut cu insistenţă, de mai bine de 10 ani, acest obiectiv de infrastructură rutieră.

Lucrarea cea mai complicată de pe traseu este podul care se construieşte peste Râul Olt.

Citește și: 

Prima asfaltare pe tronsonul 2 al Drumului Expres Craiova - Pitești

Tronsonul 2 din Drumul Expres Craiova-Pitești, gata anul acesta. Ce zice ministrul Cătălin Drulă, după ce a fost pe șantier

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
Richard și Alejandra Gere, GettyImages (2) jpg
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
Starship shutterstock jpg
centrala jpeg
churches lalibela  jpg
manastirea Ghighiu  jpeg
Pensionari discută cu reprezentanții presei și oficialii Caselor de Pensii de care aparțin privind recalcularea pensiei, în București. FOTO Inquam Photos / Octav Ganea
stat bloc romania jpg
centrala termica de apartament instalator shutterstock 2373202799 jpg
vant puternic distrugeri jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net