Mergem bară la bară pe două benzi

Ultima actualizare:

    Şoferii au fost un car de nerviFoto: Dorin Constanda
Şoferii au fost un car de nerviFoto: Dorin Constanda

Blestemul Centurii Capitalei încă ne urmăreşte! O bucată de 7,5 km, deschisă de ieri la două benzi pe sens, a fost parcursă de şoferi într-o oră. Maşinile stăteau bară la bară, pentru că lucrările nu au fost terminate.

Anunţul reprezentanţilor de la Compania de Drumuri cum că Centura de Nord a Capitalei a fost lărgită la patru benzi pe încă 7,5 km i-a îndemnat pe şoferi să evite oraşul. 

Au crezut că de acum se circulă în condiţii normale, cu 90 km/h, cât este limita legală. Dar, după doar 3 km, imediat ce au trecut de sensul giratoriu de la Chitila, s-au blocat. Cozile uriaşe s-au format pe ambele benzi, pe amândouă sensurile. 


    Pe primii 3 km din tronsonul terminat se circulă foarte bineFoto: Dorin Constanda
Pe primii 3 km din tronsonul terminat se circulă foarte bineFoto: Dorin Constanda

Astfel că restul de 4,5 km,   până după la intersecţia cu comuna Dragomireşti, s-a înaintat cu viteza melcului, iar în timp de aşteptare s-a tradus într-o oră pierdută. 

Dar iată ce spun autorităţile din birou: “Pe un nou sector de 7,5 km al Centurii de Nord a Capitalei, cuprins între A1 şi DN 7, se poate circula de astăzi (n.r. - ieri) pe patru benzi. 


    Problema intervine apoi din cauza lucrărilor nefinalizate, din zona Dragomireşti Foto: Dorin Constanda
Problema intervine apoi din cauza lucrărilor nefinalizate, din zona Dragomireşti Foto: Dorin Constanda

Lucrările, în valoare de peste 100 de milioane de lei fără TVA, au demarat pe acest sector în luna mai a anului 2013, dar au stagnat o perioadă importantă de timp. 

Acestea au fost însă reluate în ritm accelerat, după vizitele inopinate pe şantier ale ministrului Transporturilor, Răzvan Cuc, şi ale directorului general al CNAIR, Ştefan Ioniţă”, ne transmit cei de la Compania de Drumuri.

În realitate, la km 57 al Centurii încă se mai lucrează şi se circulă doar pe o bandă pe 400 m, ceea ce duce la gâtuirea traficului. 

Adevărata inaugurare a noii porţiuni va avea loc de fapt la jumătatea lunii viitoare. 


    De la podul care face legătura cu A1 se circulă din nou pe o bandă pe sens Foto: Dorin Constanda
De la podul care face legătura cu A1 se circulă din nou pe o bandă pe sens Foto: Dorin Constanda

Aşa că ar fi bine să evitaţi varianta ocolitoare a Bucureştiului! Sectorul cuprins între DN 2 şi A 2 se află la stadiu de licitaţie pentru lărgire la două benzi pe sens, iar autorităţile promit că şantierul va fi gata la sfârşitul anului 2019.

Autostrada Bucureşti-Ploieşti a ajuns în Capitală

Lucrările la Autostrada Bucureşti-Ploieşti sunt pe ultima sută de metri, după cinci ani de la inaugurare. 

Muncitorii au ajuns cu asfaltul până în Capitală, la intersecţia Bd. Petricani cu Şos. Fabrica de Glucoză, iar lucrările sunt preconizate să fie gata în luna noiembrie. 


    Foto: Eduard Enea
Foto: Eduard Enea

De aici, încep, însă, alte probleme pentru şoferi. Şi asta, pentru că şoseaua de viteză va intra în oraş printr-o zonă mai mereu blocată. 

A3 a fost inaugurată în iulie 2012 şi de atunci şoferii pot circula pe ea doar până la Centura de Nord a Capitalei.  

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
Kate în buline și William, GettyImages jpg
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
ninsoare jpeg
timisu de sus png
poza mare pestera jpg
pantofi dunare budapesta captura video jpg
shutterstock 2087054215 jpg
Insomnie - lipsa somn - femeie in pat FOTO Shutterstock
edgardo mortara jpg
WhatsApp Image 2024 11 22 at 18 37 31 jpeg
image
actualitate.net
image
actualitate.net