Pe aici vor trece mașini peste 4 luni?

Ultima actualizare:

    De șapte ani  se lucrează la  acest pod
De șapte ani se lucrează la acest pod

Cel mai mare şi mai scump proiect de infrastructură rutieră din Capitală: Penetraţia Splaiul Independenţei - Ciurel – A1! După şapte ani de la începerea lucrărilor, autorităţile nu au reuşit să termine nici măcar prima parte a investiţiei, podul hobanat peste Dâmboviţa din zona Ciurel. Potrivit Primăriei Capitalei, construcţia ar trebui să fie gata la sfârşitul lui 2017.

Proiectul se doreşte o alternativă la Bulevardul Iuliu Maniu, cel mai aglomerat bulevard din Capitală, singura legătură a celui mai mare oraş din România cu autostrada Bucureşti-Piteşti. Reporterii Click! au verificat modul cum se desfăşoară lucrările pe şantier şi care este ”secretul” prin care acest drum expres nu este gata.


    Așa arată acum  rampa dinspre Regie
Așa arată acum rampa dinspre Regie

Podul hobanat Ciurel, unde lucrările au fost oprite şi repornite în şapte ani de zeci de ori, are 235,2 lungime, 13,9 m lăţime, 69 m înălţime, 7 rampe şi 3 benzi pe sens. “Podul va fi gata la sfârşitul lui 2017. Au fost alocate fonduri suficiente în acest an pentru finalizarea lucrării”, a promis la începutul anului, Gabriela Firea, primarul general al Capitalei.

La faţa locului însă realitatea este alta, totul este încremenit, iar finalizarea construcţiei în patru luni pare o glumă. Bucăţi de pod şi rampe apar de peste tot, de parcă ar fi vestigii arheologice, multe năpădite de bălării. Câteva utilaje ruginesc sub soarele arzător, iar muncitorii trebuie căutaţi cu microscopul. Estimările specialiştilor Municipalităţii arată că penetraţia Splaiul Independenţei - Ciurel - Autostrada Bucureşti - Piteşti va costa 470 milioane de euro cu tot cu exproprieri. Când a fost lansat proiectul, în 2010, se stabilise un cost de 130 milioane euro.


    Nimeni nu lucrează  la pod în plină zi
Nimeni nu lucrează la pod în plină zi

Contractul de execuţie a fost semnat în octombrie 2007, dar primele lucrări au început de abia trei ani mai târziu, din cauza proceselor cu proprietarii de terenuri din zona Ciurel-Lacul Morii.


    Rampa dinspre Lacul  Morii are doar un pilon
Rampa dinspre Lacul Morii are doar un pilon

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
Charlene și Albert de Monaco GettyImages 2162706103 jpg
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
4 simpome ca suferi de inima jpeg
index webp
3 silviu prigoana slab 4 jpg jpeg
13 transformare silviu prigoana 1 jpg jpeg
palatul telefoanelor  jpg
RO BZ Sahateni D Hariton mansion jpg
mesaj SRI jpg
aeroport cluj pixabay jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net