REGULAMENT DE CONCURS „Click!MANIA” ediția a 13-a, primăvară 2015

Ultima actualizare:

    "Trăsniţii" au citit şi ei regulamentul "Clickmania"Foto: Arhiva personală
"Trăsniţii" au citit şi ei regulamentul "Clickmania"Foto: Arhiva personală

Art. 1. ORGANIZATORUL CONCURSULUI “Click!MANIA”

1.1. S.C. ADEVĂRUL HOLDING S.R.L., - societate în insolvență, in insolvency, en procedure collective, persoană juridică română, cu sediul social în Bucureşti, str. Fabrica de Glucoză, nr. 21, sector 2, înregistrată în Registrul Comerțului București sub nr. J40/14119/2006, CUI RO 18990288, cont nr. RO70BRDE441SV58305914410, deschis la BRD suc. Decebal, înregistrată  ca operator în evidențele autorității naționale de supraveghere a prelucrării datelor cu caracter personal, sub numărul 6363, reprezentată legal prin dna. Denisa Turcu, în calitate de Administrator Special,

Organizează în ziarul ”Click!” și revista ”Click! pentru femei” concursul “Click!MANIA”.

1.2. Concursul se va derula cu respectarea prevederilor cuprinse în prezentul regulament (denumit în cele ce urmează “Regulamentul”).

Termenii și condițiile prezentului Regulament, așa cum sunt prezentate mai jos, sunt obligatorii pentru toți participanții la concurs.

1.3. Organizatorii își rezervă dreptul de a modifica Regulamentul, aducând la cunoștința publicului acest fapt prin intermediul ziarului ”Click!”, a revistei ”Click! pentru femei” și prin act adițional la prezentul regulament. 

Art. 2.  DURATA CONCURSULUI

2.1. Concursul “Click!MANIA” se desfăşoară zilnic pe parcursul a 8 săptămâni, în publicațiile  „Click” și „Click! de DUMINICĂ” și săptămânal în revista ”Click! pentru femei” în perioada 27 martie – 21 mai 2015, cu excepția zilelor de 12 și 13 aprilie 2015 când ziarul ”Click!” nu va apărea pe piață deoarece în acele zile este Sărbătoarea Paștelui.

Art. 3. PREMIILE OFERITE

3.1. Premiile puse în joc în cadrul acestui concurs sunt în număr de 6.633.

Valoarea și numărul premiilor ce pot fi câștigate cu publicațiile ”Click!”, ”Click! de DUMINICĂ” și ”Click! pentru femei”:

2 premii constând în câte un autoturism Honda Civic în valoare de 96,477.27 lei fiecare, valoarea ce include impozitul pe premiu10 premii în valoare de 5.000 lei fiecare, valoare din care organizatorul va opri la sursă impozitul pe premiu45 de premii în valoare de 1.000 lei fiecare, valoare din care organizatorul va opri la sursă impozitul pe premiu350 de premii în valoare de 300 lei fiecare50 de premii constând în câte un telefon mobil Allview în valoare de 347 lei fiecare50 de premii constând în câte un telefon mobil Alcatel în valoare de 288.99 lei fiecare126 de premii constând în câte un set de două oale cu semi-presiune în valoare de 449 lei fiecare6.000 de premii constând în câte un DVD “American Hustle” în valoare de 6.56 lei fiecare.

În plus, sunt puse în joc 2.770.000 de cupoane de reducere oferite de Studio Moderna constând în câte o reducere la produsele din cele 4 game de produse aparținând Studio Moderna (Dormeo, Delimano, Walkmaxx, TopShop) conform ofertelor prezentate zilnic/săptămânal în paginile de concurs din ziarul ”Click!”, Click! de DUMINICĂ și revista ”Click! pentru femei”.

3.2. Valoarea totală a premiilor este de 520,688.04 lei (TVA inclus).

Art. 4. MECANISMUL DE CONCURS

4.1. PERIOADA CONCURSULUI: 27 martie  – 21 mai 2015

În perioada 27 martie  – 21 mai 2015, în fiecare zi, de luni până duminică, pe ziarul ”Click!” și în fiecare vineri pe revista ”Click! pentru femei” găseşti lipit câte un loz Click!MANIA pentru participarea la concurs, cu excepția zilelor de 12 și 13 aprilie când ziarul Click! nu va apărea pe piață deoarece în acele zile este Sărbătoarea Paștelui.

În plus, zilnic, în perioada 27 – 30 aprilie 2015 va fi lipit pe ziarul Click! câte un alt loz  BONUS Click!MANIA de participare la concurs pe lângă cel lipit zilnic ce se supune acelorași reguli de câștig și revendicare ca și lozul zilnic Click!MANIA.

Lozul lipit pe ziarul ”Click!” este valabil o singură zi, ziua de apariție a ziarului. Lozul lipit pe revista ”Click! pentru femei” este valabil de vineri, ziua de apariție a revistei, până joia din săptămâna următoare (ex: stickerul de pe revista de vineri, 27 martie este valabil în perioada 27 martie – 2 aprilie).

Pe lozul de concurs găsești simbolurile cu care poţi câştiga, simboluri constând în 3 simboluri sau un simbol semnificând procentul de reducere la produsele Studio Moderna prezentate în pagina de concurs din ziar/revistă.

Lozul nu trebuie dezlipit de pe ziar/revistă.

Seria lozului și seria de control a zilei/săptămânii de valabilitate a lozului pentru concursul desfășurat în perioada 27 martie  – 21 mai 2015 sunt formate din 10 caractere de forma 1234567890, respectiv 6 caractere de forma 123456.

4.2. MOD DE DESFĂȘURARE: Verifică în fiecare zi lozul Click!MANIA de pe ziarul ”Click!” și în fiecare săptămână lozul Click!MANIA de pe revista ”Click! pentru femei” prin dezlipirea părții detașabile a lozului. Dacă ai găsit ziarul/revista cu lozul pe care sunt inscripționate 3 simboluri identice, sună la unul din numerele de telefon de concurs 0318.603.425, 0318.603.426, 0318.603.427 și 0318.603.428, tarif normal, între orele 08:30 - 17:00, ÎN ZIUA RESPECTIV SĂPTĂMÂNA DE APARIȚIE A ZIARULUI/REVISTEI CU LOZ,  ZI A CĂREI DATĂ ESTE ÎNSCRISĂ PE ZIAR/REVISTĂ, răspunde corect la întrebarea concursului: „Care este titlul articolului principal de pe prima pagină a cotidianului ”Click!” de astăzi/revistei ”Click! pentru femei” de săptămâna aceasta?” și dacă în urma verificării seriilor de pe clapeta lozului (serie loz plus serie de control a datei de apariție pe ziar/revistă) de către operatorul telefonic, lozul este confirmat câștigător, ai câştigat premiul corespunzător celor 3 simboluri identice.

Un loz este câștigător al unuia dintre premiile puse în joc în cadrul concursului dacă conține 3 simboluri identice.

Exemple: pentru a câștiga premiul constând într-o mașină, pe loz trebuie să apară 3 simboluri cu mașină. Pentru a câștiga suma de 5.000 de lei, pe loz trebuie să apară de 3 ori simbolul 5.000 LEI.

Lista simbolurilor și premiile aferente acestora este:

Dacă ai găsit ziarul/revista cu lozul pe care este inscripționat procentul de reducere pentru una dintre categoriile de produse Studio Moderna și vrei să beneficiezi de reducerea/discount-ul respectiv, consultă pagina de regulament unde sunt prezentate produsele la care se aplică reducerea în ziua respectivă și sună la numărul de telefon dedicat Studio Moderna 021.455.00.77 pentru lozurile cu reduceri/discount-uri de pe ziarul ”Click!” și la 021.455.00.78 pentru lozurile cu reduceri/discount-uri de pe revista ”Click! pentru femei”, tarif normal, zilnic între orele 07:00 - 21:00 și dacă în urma verificării seriei de pe clapeta lozului de către operatorul telefonic, valabilitatea lozului este confirmată poți beneficia de reducerea respectivă.

ATENȚIE! Reducerea este valabilă doar în ziua/săptămâna de apariție a lozului pe ziar/revistă pentru produsele prezentate în ziua/săptămâna în care ai găsit lozul cu reducerea/discount-ul pe ziar/revistă.

Exemplu: Dacă dorești să beneficiezi de reducerea/discount-ul inscripționat pe lozul găsit pe ziarul Click! din data de 27 martie (ex:”Dormeo 40% reducere”), verifici produsul Dormeo prezentat în ziua respectivă în ziar și suni la numărul de telefon Studio Moderna.

Lista simbolurilor constând în reduceri/discount-uri la produsele Studio Moderna și valoarea acestora este:

DORMEO 30% REDUCERE

DORMEO 40% REDUCERE

DORMEO 50% REDUCERE

DELIMANO 30% REDUCERE

DELIMANO 40% REDUCERE

DELIMANO 50% REDUCERE

WALKMAXX 40% REDUCERE

WALKMAXX 50% REDUCERE

WALKMAXX 60% REDUCERE

TOPSHOP 40% REDUCERE

TOPSHOP 50% REDUCERE

TOPSHOP 60% REDUCERE

4.3. REVENDICARE PREMII: Dacă ai găsit ziarul/revista cu lozul cu cele 3 simboluri identice, sună la unul din numerele de telefon: 0318.603.425, 0318.603.426, 0318.603.427 și 0318.603.428, tarif normal, între orele 08:30 - 17:00, comunică seriile de pe clapeta lozului pentru verificarea acestora de către organizatorii concursului, numele și prenumele, adresa de domiciliu, numărul de telefon, adresa de e-mail şi răspunde corect la întrebarea: „Care este titlul articolului principal de pe prima pagină a cotidianului ”Click!” de astăzi/a revistei ”Click! pentru femei” de săptămâna aceasta?”.

Dacă ai găsit ziarul/revista cu lozul cu simbolul procentului de reducere/discount și dorești să beneficiezi de reducerea respectivă, sună la numerele de telefon Studio Moderna 021.455.00.77 pentru lozurile cu reduceri/discount-uri de pe ziarul ”Click!” și la 021.455.00.78 pentru lozurile cu reduceri/discount-uri de pe revista ”Click! pentru femei”, tarif normal, zilnic între orele 07:00 - 21:00, comunică seria de pe clapeta lozului pentru verificarea acestora de către Studio Moderna, și poți beneficia de reducerea respectivă.

Este obligatorie păstrarea ziarului/revistei cu lozul lipit pe acesta/aceasta pentru intrarea în posesia premiilor.

Dacă revendicarea premiului nu se face în ziua în care lozul a fost lipit pe ziarul ”Click!” sau în săptămâna de valabilitate a revistei ”Click! pentru femei”, între orele 08:30 - 17:00 pentru câștigurile cu 3 simboluri respectiv între orele 07:00 – 21:00 pentru reducerile Studio Moderna, deținătorul lozului nu mai poate revendica premiul în altă zi deoarece acesta este valabil numai în ziua de apariție a ziarului respectiv în săptămâna de valabilitate a revistei ”Click! pentru femei”. Excepție fac abonații ziarului ”Click!” care pot revendica premiile/discount-urile Studio Moderna din zilele de sâmbătă și duminică în lunea imediat următoare.

Premiile se pot revendica chiar din prima zi de concurs, vineri, 27 martie 2015.

Numele câștigătorilor care au revendicat premiile zilnice din ”Click!”, premiile de pe lozurile cu 3 simboluri, din perioada 27 martie  – 21 mai 2015 vor fi publicați în ziarul ”Click!” și pe site-ul www.click.ro, zilnic în perioada 28 martie  – 22 mai 2015.

Numele câștigătorilor care au revendicat premiile săptămânale din ”Click! pentru femei”, premiile de pe lozurile cu 3 simboluri, din perioada 27 martie  – 21 mai 2015 vor fi publicați în ”Click! pentru femei” și pe site-ul www.clickpentrufemei.ro astfel:

”Click! pentru femei” ediția din 27 martie – câștigătorii pot revendica premiile în perioada 27 martie – 2 aprilie și vor fi publicați vineri, 10 aprilie 2015

”Click! pentru femei” ediția din 3 aprilie – câștigătorii pot revendica premiile în perioada 3 – 9 aprilie și vor fi publicați vineri, 17 aprilie 2015

”Click! pentru femei” ediția din 10 aprilie – câștigătorii pot revendica premiile în perioada 10 - 16 aprilie și vor fi publicați vineri, 24 aprilie 2015

”Click! pentru femei” ediția din 17 aprilie – câștigătorii pot revendica premiile în perioada 17 - 23 aprilie și vor fi publicați vineri, 1 mai 2015

”Click! pentru femei” ediția din 24 aprilie – câștigătorii pot revendica premiile în perioada 24 - 30 aprilie și vor fi publicați vineri,  8 mai 2015

”Click! pentru femei” ediția din 1 mai – câștigătorii pot revendica premiile în perioada 1 – 7 mai și vor fi publicați vineri, 15 mai 2015

”Click! pentru femei” ediția din 8 mai – câștigătorii pot revendica premiile în perioada 8 – 14 mai și vor fi publicați vineri, 22 mai 2015

”Click! pentru femei” ediția din 15 mai – câștigătorii pot revendica premiile în perioada 15 – 21 mai și vor fi publicați vineri, 29 mai 2015

4.4. REPORT: Toate premiile din ziarul ”Click!” nerevendicate într-o zi, între orele 08:30 - 17:00 respectiv 07:00 - 21:00 pentru premiile Studio Moderna sau într-o săptămână din revista ”Click! pentru femei” nu se reportează la nicio altă secțiune de concurs, acestea devenind nule.

Art. 5. ACORDAREA PREMIILOR

5.1. Pentru a intra în posesia premiilor constând în mașini, bani, telefoane și seturi de două oale cu semi-presiune, câştigătorii care au fost publicaţi în ziar/revistă și pe site-urile www.click.ro şi www.clickpentrufemei.ro şi au revendicat premiul sunând la unul din numerele de telefon de concurs, trebuie să prezinte ziarul/revista cu lozul câştigător în original lipit pe ziar/revistă până în data limită de 5 iunie 2015. Câștigătorii vor semna un proces verbal cu organizatorul concursului și apoi vor intra în posesia premiului.

5.2. Câştigătorii vor semna pe lângă acest proces verbal de primire a premiului şi un acord cu organizatorul în care îşi pot exprima sau nu consimţământul pentru ca datele personale, să fie/să nu fie folosite de către S.C. Adevărul Holding S.R.L., în scopuri publicistice şi/sau publicitare, de marketing, în diverse materiale web, tipărite (publicaţii, etc.), audio, video (site-urile societăţilor, etc.).

5.3. Pentru identificare şi ridicarea premiilor constând în mașini, bani, telefoane și seturi de două oale cu semi-presiune,  fiecare câştigător va prezenta un document de identitate (buletin de identitate sau carte de identitate). Neprezentarea unui document de identitate va conduce în mod obligatoriu la neacordarea premiului.

5.4. Plata premiilor în bani se va face la valoarea neta (fara impozitul pe venit, virat de organizator) și se va realiza prin virament bancar în contul câştigătorului, şi nu în numerar, în termen de 20 de zile lucrătoare de la data semnării procesului verbal cu organizatorul concursului respectiv data de primire a ziarului/revistei cu lozul în original de către organizator.

5.5. Eventualele costuri suplimentare pentru deschiderea contului și trimiterea copiei actului de identitate și a lozului de concurs vor fi suportate de câștigător.

5.6. Premiile constând în telefoane și seturi de două oale cu semi-presiune, vor fi transmise câștigătorilor în termen de 20 de zile lucrătoare de la data revendicarii premiului și semnării procesului verbal cu organizatorul concursului respectiv data de primire a ziarului/revistei cu lozul în original de către organizator.

5.7. Premiile constând în DVD-uri, vor fi trimise câștigătorilor prin Poșta Română în termen de 20 de zile lucrătoare de la data revendicarii premiului.

5.8. Premiile constând în reduceri/discount-uri la produsele din gamele Studio Moderna vor fi acordate direct de către Studio Moderna prin contactarea acestora la numerele de telefon dedicate în ziua de apariție pe ziar/revistă a lozului cu procentul de reducere.

Organizatorul este responsabil pentru distribuirea lozurilor cu reduceri/discount-uri Studio Moderna prin intermediul publicațiilor Click! și Click! pentru femei în cadrul concursului Click!MANIA.

5.9. Pentru încheierea procesului verbal, câștigătorii premiilor mai mari de 278 de lei trebuie să se prezinte la sediu organizatorului din Șos. Fabrica de Glucoză, nr. 21, sector 2, București cu ziarul/revista cu lozul lipit în original, cu extrasul de cont (în cazul premiilor în bani) și cu actul de identitate. Câștigătorii premiilor de până în 278 de lei inclusiv care nu sunt din București, trebuie să trimită pe fax-ul organizatorului (0372.130.068) sau prin e-mail la adresa comunicată de organizator, copie B.I./C.I., copie ziar /revistă cu lozul câștigător lipit și copie extras de cont (în cazul premiilor în bani). De asemenea, câștigătorul trebuie să trimită la sediul organizatorului din Șos. Fabrica de Glucoză, nr. 21, sector 2, București ziarul/revista cu lozul câștigător lipit în original.

5.10. Pentru premiile constând în mașini, bani, telefoane și seturi de două oale cu semi-presiune, ziarul/revista cu lozul câștigător va rămâne în proprietatea organizatorului concursului.

În cazul în care, până în data de 5 iunie 2015, câştigătorii publicaţi în ziar/revistă, nu prezintă organizatorului ziarul/revista cu lozul câştigător în original sau nu semnează procesul verbal cu organizatorul sau nu pot fi contactaţi la telefonul comunicat în momentul revendicării telefonice, aceştia îşi vor pierde premiul.

5.11. Premiile respectiv reducerile/discount-urile nu se acordă în cazul în care:

Participantul, deținător al lozului cu 3 simbouri identice, nu sună pentru revendicare în ziua de apariție a ziarului, în intervalul orar 08:30 - 17:00 (Ex: daca ai loz cu 3 simboluri identice pe ziarul a cărei dată de apariție este 27 martie 2015 și nu revendici premiul în aceeași zi în intervalul orar 08:30 - 17:00) sau în săptămâna de valabilitate a revistei ”Click! pentru femei” menționată la art. 4.3.Participantul, deținător al lozului cu procent de reducere/discount pentru produsele Studio Moderna, nu sună pentru revendicare în ziua de apariție a ziarului, în intervalul orar 07:00 - 21:00 la numărul dedicat Studio Moderna (Ex: dacă ai loz cu procent de reducere pe ziarul a cărei dată de apariție este 27 martie 2015 și nu suni la numerele Studio Moderna pentru realizarea comenzii produsului cu discount-ul/reducerea de pe loz în aceeași zi în intervalul orar 07:00 - 21:00) sau în săptămâna de valabilitate a revistei ”Click! pentru femei” menționată la art. 4.3.daca participantul nu prezintă ziarul/revista cu lozul lipit în original pentru demonstrarea faptului că deține lozul câștigător și că acesta este valabil în ziua/săptămâna revendicării premiului;participantul nu răspunde corect la întrebarea concursului în momentul revendicării premiului;participantul oferă un răspuns incomplet;conversația telefonică se întrerupe din cauza unor probleme de natură tehnică survenite din partea apelantului și/sau celui apelat și aceasta nu a mai putut avea loc până la ora 17:00 pentru premiile constând în masini, bani, telefoane, seturi de două oale cu semi-presiune, DVD-uri sau până la ora 21:00 pentru premiile constând în reduceri Studio Moderna în ziua apariției pe ziar sau a săptămânii de valabilitate a revistei;dacă se constată diferențe între datele comunicate operatorului în momentul revendicării premiului și actul de identitate prezentat de câștigător, cu ocazia validării (în scopul ridicării premiului);dacă se dovedește că participantul și-a însușit altă identitate, în scopul de a frauda concursul;Organizatorul are suspiciunea intemeiată că participantul a fraudat concursul prin intermediul partenerilor Organizatorului implicați în desfășurarea campaniei, sau în orice alt mod; în acest caz, Organizatorul poate demara o anchetă internă, sau se poate adresa organelor abilitate, având totodată posibilitatea de a suspenda acordarea premiilor, până la finalizarea anchetei. dacă participantul declară în fals sau pune la dispoziția organizatorilor declarații în fals, în scopul de a frauda concursul.

5.12. SC Adevărul Holding SRL va livra prin Poșta Română premiile constând în telefoane, seturi de două oale cu semi-presiune și DVD-uri catre câștigători la adresa menționată în procesul verbal respectiv la adresa de livrare comunicată în momentul revendicării premiilor telefonic. Dacă coletul cu premiul câștigat se întoarce retur din cauza adresei greșite sau incomplete furnizate de câștigător sau din cauza neridicării coletului de la oficiul poștal, premiul va fi retrimis la solicitarea câștigătorului doar prin serviciul de curierat rapid iar costul transportului va fi suportat de către câștigător.

Art. 6. REGULAMENTUL CONCURSULUI CLICK !MANIA EDIȚIA A 13-A, PRIMĂVARĂ 2015

6.1. Regulamentul de participare/desfăşurare a concursului se află integral pe site-urile www.click.ro și www.clickpentrufemei.ro. De asemenea, regulamentul concursului va putea fi consultat gratuit la sediul organizatorului specificat la art.1.

Art. 7. VALOAREA PREMIILOR / TAXE ŞI IMPOZITE

7.1. Valoarea premiilor este brută.

7.2. Concursul se desfăşoară în acord cu prevederile Codului Fiscal, aprobat prin Legea nr. 571 din 2003 actualizată.

Impozitul pentru premiile constând în mașini a căror valoare depășește 600 de lei net va fi suportat de către Organizator. Impozitul pentru premiile în bani ce depăşesc valoarea de 600 de lei net va fi suportat de către câştigător, acesta fiind reţinut câştigătorului din suma câştigată și virat către stat.

Nu sunt impozabile veniturile obţinute din premii în bani şi/sau în natură, sub valoarea sumei 600 lei net, pentru fiecare premiu.

Orice alte obligaţii de natură fiscală sau de altă natură în legatură cu aceste venituri sunt în sarcina exclusivă a câştigătorilor.

7.3. Dacă organizatorul nu decide în mod expres altfel, niciunul dintre premiile concursului nu poate fi înlocuit cu contravaloarea în bani a acestuia ori cu un alt bun sau serviciu acordând exclusiv premiul stabilit prin regulament și nici nu poate face obiectul unei înstrăinări.

Câştigatorii nu pot solicita modificarea parametrilor premiilor oferite.

ART. 8. PROTECŢIA DATELOR PERSONALE

8.1. Prin participarea la concursul “Click!MANIA”, participanții pot fi/nu pot fi de acord ca datele lor personale să intre în baza de date a organizatorului, acestea putând fi folosite pentru activitățile de marketing ale acestuia.

8.2. Organizatorii se obligă ca datele personale transmise de participanți să nu fie difuzate către terți sau în străinătate, cu excepția persoanelor implicate în organizarea concursului sau a operatorului de marketing direct al Organizatorului.

8.3. Datele personale prelucrate vor fi nume, prenume, adresa din actul de identitate, număr de telefon, email.

8.4. Organizatorul își rezervă dreptul de a anunța public numele participanților câștigători și premiile câștigate, în conformitate cu legislația în vigoare.

8.5. Participanții au dreptul de a solicita, printr-o cerere scrisă adresată Organizatorului, ștergerea sau actualizarea datelor personale, în conformitate cu prevederile Legii 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date precum și ale Legii 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice.

8.6. De asemenea, organizatorul informează participanții că beneficiază de drepturile prevăzute de art. 12-18 din Legea 677/2001, respectiv dreptul la informare, dreptul de acces, dreptul de intervenție asupra datelor și dreptul de opoziție etc. pe care le pot exercita printr-o cerere scrisă adresată către SC ADEVĂRUL HOLDING SRL.

8.7. În contextul celor mai sus menționate, drepturile persoanei vizate în contextul prelucrării datelor cu caracter personal sunt:

8.7.1 Dreptul de acces la date

8.7.1.1. Orice persoană vizată are dreptul de a obține de la operator, la cerere și în mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului că datele care o privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta.    

8.7.1.2. Operatorul este obligat, în situația în care prelucrează date cu caracter personal care privesc solicitantul, să comunice acestuia, împreună cu confirmarea, cel puțin următoarele:

informații referitoare la scopurile prelucrării, categoriile de date avute în vedere și destinatarii sau categoriile de destinatari cărora le sunt dezvăluite datele;comunicarea într-o formă inteligibilă a datelor care fac obiectul prelucrării, precum și a oricărei informații disponibile cu privire la originea datelor; informații asupra principiilor de funcționare a mecanismului prin care se efectuează orice prelucrare automată a datelor care vizează persoana respectivă;  informații privind existența dreptului de intervenție asupra datelor și a dreptului de opoziție, precum și condițiile în care pot fi exercitate;Informații asupra posibilității de a consulta registrul de evidență a prelucrărilor de date cu caracter personal, de a inainta plângere către autoritatea de supraveghere, precum și de a se adresa instanței pentru atacarea deciziilor operatorului.

8.7.1.3. Persoana vizată poate solicita de la operator informațiile de mai sus printr-o cerere intocmită în forma scrisă, datată și semnată. În cerere solicitantul poate arăta dacă dorește ca informațiile să îi fie comunicate la o anumită adresă, care poate fi și de poștă electronică, sau printr-un serviciu de corespondență care să asigure că predarea i se va face numai personal.

8.7.1.4. Operatorul este obligat să comunice informațiile solicitate în termen de 15 zile de la data primirii cererii, cu respectarea eventualei opțiuni a solicitantului exprimate potrivit celor de mai sus.

8.7.2. Dreptul de intervenție asupra datelor

8.7.2.1. Orice persoană vizată are dreptul de a obține de la operator, la cerere și în mod gratuit:

după caz, rectificarea, actualizarea, blocarea sau ștergerea datelor a căror prelucrare nu este conformă prezentei legi, în special a datelor incomplete sau inexacte;după caz, transformarea în date anonime a datelor a căror prelucrare nu este conformă prezentei legi;notificarea către terții cărora le-au fost dezvăluite datele a oricărei operațiuni efectuate conform lit. a. sau b., dacă această notificare nu se dovedește imposibilă sau nu presupune un efort disproporționat fată de interesul legitim care ar putea fi lezat.

8.7.2.2. Pentru exercitarea acestui drept, persoana vizată va înainta operatorului o cerere intocmită în formă scrisă, datată și semnată. În cerere solicitantul poate arăta dacă dorește ca informațiile să îi fie comunicate la o anumită adresă, care poate fi și de poștă electronică, sau printr-un serviciu de corespondență care să asigure că predarea i se va face numai personal.

8.7.2.3. Operatorul este obligat să comunice măsurile luate în temeiul prevederilor precedente, precum și, dacă este cazul, numele terțului căruia i-au fost dezvăluite datele cu caracter personal referitoare la persoana vizată, în termen de 15 zile de la data primirii cererii, cu respectarea eventualei opțiuni a solicitantului de a i se comunica informațiile în scris la o anumită adresă fizică sau virtuală (electronică).

8.7.3. Dreptul de opoziție

8.7.3.1. Persoana vizată are dreptul de a se opune în orice moment, în mod gratuit și fără nici o justificare, ca datele care o vizează să fie prelucrate în scop de marketing direct, în numele operatorului sau al unui terț, sau să fie dezvăluite unor terți într-un asemenea scop.

8.7.3.2. În vederea exercitării drepturilor prevăzute mai sus, persoana vizată va înainta operatorului o cerere întocmită în formă scrisă, datată și semnată. În cerere, solicitantul poate arăta dacă dorește ca informațiile să îi fie comunicate la o anumită adresă, care poate fi și de poștă electronică, sau printr-un serviciu de corespondență care să asigure că predarea i se va face numai personal.

8.7.3.3. Operatorul este obligat să comunice persoanei vizate măsurile luate, precum și, dacă este cazul, numele terțului căruia i-au fost dezvăluite datele cu caracter personal referitoare la persoana vizată, în termen de 15 zile de la data primirii cererii, cu respectarea eventualei opțiuni a solicitantului de a i se comunica informațiile în scris la o anumită adresă fizică sau virtuală (electronică).

8.7.4. Dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale

8.7.4.1. Orice persoană are dreptul de a cere și de a obține:

a. retragerea sau anularea oricărei decizii care produce efecte juridice în privința sa, adoptată exclusiv pe baza unei prelucrări de date cu caracter personal, efectuată prin mijloace automate, destinată să evalueze unele aspecte ale personalității sale, precum competența profesională, credibilitatea, comportamentul ori alte asemenea aspecte;

b. reevaluarea oricărei alte decizii luate în privința sa, care o afectează în mod semnificativ;

c. dacă decizia a fost adoptată exclusiv pe baza unei prelucrări de date care întrunește condițiile prevăzute la lit. a).

8.7.4.2. Respectându-se celelalte garanții prevăzute de lege, o persoană poate fi supusă unei decizii de natura celei de mai sus, în următoarele situații:

a. decizia este luată în cadrul încheierii sau executării unui contract, cu condiția ca cererea de încheiere sau de executare a contractului introdusă de persoana vizată să fi fost satisfăcută sau că unele măsuri adecvate, precum posibilitatea de a-și susține punctul de vedere, să garanteze apărarea propriului interes legitim;

b. decizia este autorizată de o lege care precizează măsurile ce garantează apărarea interesului legitim al persoanei vizate.

8.7.5. Dreptul de a se adresa justiției

8.7.5.1. Fără a se aduce atingere posibilității de a se adresa cu plângere autorității de supraveghere, persoanele vizate au dreptul de a se adresa justiției pentru apărarea oricăror drepturi garantate de prezenta lege care le-au fost încălcate.

8.7.5.2. Orice persoană care a suferit un prejudiciu în urma unei prelucrări de date cu caracter personal, efectuată ilegal, se poate adresa instanței competente pentru repararea acestuia.

8.7.5.3. Instanța competentă este cea în a cărei raza teritorială domiciliază reclamantul. Cererea de chemare în judecată este scutită de taxa de timbru.

8.7.6.  Dreptul de a înainta plângere către autoritatea de supraveghere,  în situația în care consideră că datele sale nu au fost prelucrate conform legii.

8.7.6.1. Plângerea se poate face direct sau prin reprezentant. Plângerea către autoritatea de supraveghere nu poate fi înaintată dacă o cerere în justiție, având același obiect și aceleași părți, a fost introdusă anterior.

8.8. De asemenea câștigătorii au opțiunea de a-și exprima printr-un acord scris consimțământul expres și neechivoc ca imaginea lor – numele, fotografia – să fie/să nu fie facută publică și să fie/să nu fie folosită de organizator în diverse materiale tipărite, audio, video pentru promovarea concursului.

8.9.  Prelucrarea datelor cu caracter personal se face în conformitate cu Dispozițiile Legii 677/2001 înregistrată sub numărul 6363 la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.

8.10. Prin participarea la concurs, jucătorii acceptă prevederile prezentului Regulament de Concurs.

Art. 9. DREPTUL LA PARTICIPARE– Participanți minori și persoane lipsite de capacitate juridică

9.1. În cazul în care câștigătorul unuia dintre premii este minor (cu vârsta sub 18 ani), acesta va fi indreptățit să intre în posesia premiului doar cu acordul scris al părinților sau al tutorelui sau legal, iar în cazul în care câștigătorul unuia dintre premii este incapabil de drept (ca urmarea unei alte situații decât neîmplinirea vârstei de 18 ani), acesta va fi indreptățit să intre în posesia premiului numai cu acordul scris al tutorelui său legal.

9.2. Părintele sau tutorele va semna o declarație prin care Organizatorul este absolvit de orice răspundere, decurgând din acordarea premiului respectiv, precum și de plata oricăror daune sau pretenții de orice natură legate de premiul respectiv și de participarea minorului la prezenta campanie.

9.3. Angajații trustului de presă Adevărul Holding, cei ai SC Premium News SRL, SC Media Promovalores SRL, SC Adevărul SA, SC Tipomedia Prod SRL, SC Free Media Ukraine Gmbh, SC East Europe Media Distribution SRL, SC Satiricon SRL, SC Foto Adevărul SRL, SC Adevărul Digital Media SRL, SC West Tipo International SRL, SC Mediatim SRL, SC Garamond Tipografie SRL, SC Standard Press Distribution SRL, SC Tetatet SRL, SC Radio City FM SRL, SC Adevărul Shop SRL, SC Adevărul Multimedia SRL, Fundația Adevărul, Adevărul Investments LLC, ADEX Italia, SC News&More SRL, SC Cărțile Adevărul SRL,

SC Shift 2 Digital SRL, SC Images&More SRL, SC The Platform Events & Communications SRL, SC Red Digital Media SRL, SC Studio Moderna SRL, SC Evolution Prest Systems SRL, SC Honda Trading România SRL, angajații Servicii Reorganizare și Lichidare IPURL, soțul/soția, rudele și afinii de gradul I până la gradul IV inclusiv ale acestora, partenerii implicati in desfasurarea concursului, precum și distribuitorii de presă autorizați și cei subcontractați de aceștia, nu pot participa la acest concurs.

9.4. Nu vor fi considerate ca participări valide:

a. completarea datelor personale cu date parțiale ori cu date false sau eronate;

b. în care completarea datelor personale (de identitate și de contact) se face prin folosirea altor litere decât cele specifice alfabetului latin și/sau a altor cifre decât cifre arabe și/sau romane;

c. care conțin mesaje cu caracter obscen sau injurios;

d. care conțin modificări ale datelor completate.

Art. 10. ÎNCETAREA CONCURSULUI

10.1. Prezentul concurs poate înceta în următoarele cazuri:

a. în cazul apariției unor situații de forță majoră - cutremur, inundație, calamități naturale, mișcări sociale - sau situații asimilate forței majore – interdicții legale etc. - notificată în termen de 48 de ore de la data apariției și atestată cu documente corespunzătoare în termen de 15 zile, partea aflată în culpă este exonerată de răspundere;

b. printr-o decizie a organizatorilor, dar nu înainte de a anunța publicul prin intermediul  site-urilor www.click.ro și www.clickpentrufemei.ro cu 7 zile înainte de încetare;

c. în cazul schimbării cadrului legislativ, astfel încât organizarea și desfășurarea concursului cu caracter promoțional să presupună mărirea bugetului alocat acestui proiect.

d. în caz de faliment a organizatorului, de la momentul pronunțării unei astfel de decizii.

Art. 11. LITIGII

11.1. Eventualele reclamații legate de desfășurarea concursului vor fi făcute în scris prin scrisoare recomandată la adresa organizatorului: Str. Fabrica de Glucoză, nr. 21, sector 2, București până la data de 15 iulie 2015 sau la numărul de telefon 0372.130.241. Reclamațiile ulterioare nu vor mai fi luate în considerare.

11.2. Eventualele litigii apărute între organizatori și participanții la prezentul concurs se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești competente din România.

Art. 12. ALTE PREVEDERI

12.1. Prin participarea la concurs, jucătorii acceptă prevederile prezentului Regulament de Concurs. Pentru a cere alte detalii despre concurs pot suna la numerele de telefon de concurs 0318.603.425, 0318.603.426, 0318.603.427 și 0318.603.428, tarif normal, de luni până duminică, între orele 08:30 - 17:00, tarif normal.

12.2. Orice modificare a prezentului regulament se va face prin act adițional scris și va fi anunțată pe site-urile www.click.ro și www.clickpentrufemei.ro.

12.3. Ziarele/Revistele cu lozurile care conţin erori de tipărire (simboluri lipsă; serii lipsă sau incomplete) sau ziarele care nu au lipite lozuri vor fi înlocuite gratuit de către organizatori, la cererea participanţilor care le deţin. Pentru înlocuirea lozurilor, sunaţi la 0318.603.425, 0318.603.426, 0318.603.427 și 0318.603.428, tarif normal, între orele 09:00 - 17:00. Pentru schimbarea ziarului cu loz cu erori de tipărire sau ziar fără loz, este obligatorie prezentarea lozului cu erori sau a ziarului/revistei fără loz, în original.

12.4. Participanţii abonați ai ziarului ”Click!” la care în zilele de sâmbătă și duminică ziarele nu ajung deoarece Poşta Română nu distribuie ziarele/abonamentele în aceste zile pot suna la numerele de telefon 0318.603.425, 0318.603.426, 0318.603.427 și 0318.603.428, tarif normal, în lunea imediat următoare între orele 08:30 - 17:00 pentru revendicarea premiilor de pe lozurile lipite pe edițiile ziarelor de sâmbătă și duminică în perioada de desfășurare a concursului respectiv la numarul Studio Moderna 021.455.00.77, tarif normal, pentru lozurile cu reduceri/discount-uri de pe ziarul Click!, edițiile de sâmbătă și duminică.

Dacă în urma verificării seriei lozului și a seriei de control acesta este declarat câștigător, participantul trebuie să facă dovada că este abonat al ziarului ”Click!” prin prezentarea dovezii de plată a abonamentului și apoi să urmeze procedura de intrare în posesia premiului menționată la Art. 5.

12.5. Organizatorul nu este răspunzător pentru erori în livrarea ziarului Click! sau a revistei Click! pentru femei (livrarea cu întârziere sau nelivrarea ziarului Click! sau a revistei Click! pentru femei în intervalul de revendicare a premiilor zilnice).

12.6. Organizatorul nu este răspunzător pentru erori în livrarea premiilor de către Poșta Română (livrarea cu întârziere sau nelivrarea acestora).

12.7. Organizatorul nu este răspunzător pentru procesul de achiziționare și intrare în posesie a produselor achiziționate în urma reducerilor/discount-urilor acordate de Studio Moderna.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
Richard Gere și Julia Roberts în Pretty Woman, Profimedia (1) jpg
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
Ingrijire piele femeie FOTO Shutterstock jpg
Pensionari discută cu reprezentanții presei și oficialii Caselor de Pensii de care aparțin privind recalcularea pensiei, în București. FOTO Inquam Photos / Octav Ganea
husky harghita jpg
MONICA POLI jpg
dacii  jpg
mascati jpg
Diana  Sosoaca Foto Facebook Diana Ivanovici Sosoaca jpg
decebal refugul png
image
actualitate.net
image
actualitate.net