Trenul Gara de Nord- Aeroport. Au început lucrările și sunt restricții de circulație

Ultima actualizare:

    Trenul va ajunge la aeroport în mai 2020
Trenul va ajunge la aeroport în mai 2020

Lucrările la trenul dintre Gara de Nord și Aeroport au început astăzi, 2 septembrie, anunță reprezentanții Companiei Aeroporturi București (CNAB). Deja au fost instituite primele restricții de circulație în sensul giratoriu care face legătura dintre DN1 și Aeroportul Henri Coandă.

Odată cu organizarea de șantier, accesul la și de la Aeroportul Internațional Henri Coandă București s-a modificat după cum urmează:

  • fluxul principal de acces la aeroport este deviat pe breteaua imediat următoare față de actuala bandă de circulație;
  • pentru ieșirea din aeroport, prioritatea de circulație în actualul sens giratoriu o vor avea vehiculele care ies din aeroport. Este vorba despre giratoriul de sub pod, de la magazinul Mini Prix.

În vederea asigurării unui trafic fluent, CNAB le recomandă pasagerilor să utilizeze cu precădere  mijloacele de transport în comun, iar șoferilor care se deplasează în zonă să acorde atenție sporită semnelor de circulație amplasate și semnalelor agenților de la Poliția Rutieră.

”Aeroportul doar monitorizează, CFR și Poliția Rutieră se ocupa de organizare”, ne-au precizat reprezentanții CNAB.

Trenul va ajunge la aeroport în mai 2020

Asocierea Arcada - ISPCF SA- DB Engineering & Consulting GMBH va conecta aeroportul Otopeni la reţeaua feroviară, printr-un contract de 398,16 milioane lei fără TVA. CFR a semnat în iunie contractul la sediul Ministerului Transporturilor, iar autorizația de construcție a fost dată după jumătatea lunii august.

În sensul giratoriu de la DN1 prioritate au de acum cei care ies dina aeroport, nu cei care vin din Otopeni
În sensul giratoriu de la DN1 prioritate au de acum cei care ies dina aeroport, nu cei care vin din Otopeni

Proiectul "Modernizarea liniei de cale ferată Bucureşti Nord – Aeroport Internaţional Henri Coandă Bucureşti", Faza I: Racord C.F. la Terminalul T1, Aeroport Internaţional Henri Coandă Bucureşti (proiectare şi execuţie)" prevede realizarea unei noi linii de cale ferată în lungime de 2,95 km, din care 1,52 km va fi un viaduct care va supratraversa DN1.

Proiectul se va termina într-o stație supraterană peste sensul giratoriu din dreptul parcării de la terminalul sosiri (T1) al aeroportului.

Contractul are o durată de 14 luni: două  luni pentru proiectare şi 12 luni pentru execuţie, însă cei de la CFR dau ca termen de finalizare mai 2020, chiar înainte de meciurile organizate la București în cadrul EURO 2020.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.antena3.ro
image
www.bugetul.ro
submarin francez
image
image
image
image
image
image
telefon ecran getty jpg
casa de marcat supermarket pexels jpg
gratii 1 jpeg
Sebastian Olariu si tatal lui FOTO Antena 3 Facebook jpg
istanbul pexels jpg
urangutan pixabay jpg
harta razboi ucraina steag drapel rusia europa shutterstock 2114384846 jpg
Nervos
image
actualitate.net
image
actualitate.net