Noul Polo, un Golf «intrat la apă»

Ultima actualizare:

Privind frontal, de la ceva distanţă, cu greu ai putea diferenţia cele două modele Volkswagen. Asemănările în design se sfârşesc, însă, odată urcaţi la bord.

Interiorul lui Polo este desenat oarecum simplist şi este îmbrăcat în materiale deloc senzaţionale. Faţă de versiunea precedentă, noul Polo este ceva mai spaţios, are un tablou de bord cu afişaj asemănător noului Golf, o nouă consolă centrală şi un nou volan.

În testul Click!, maşina echipată cu propulsor de 1,4 litri - 85 CP a avut un comportament ireproşabil, mai ales în traficul urban.

Şi asta pentru că zvâcneşte destul de repede la semafor, iar direcţia precisă o ajută să se strecoare neobosită printre celelalte maşini din trafic.

La drum întins, maşina rulează destul de stabil chiar şi la viteză maximă, dar este din cale afară de leneşă când vine vorba de depăşiri.

Noul Polo dispune, standard, de ESP, ABS, ASR şi asistent la urcarea în pantă, servodirecţie hidraulică reglabilă în funcţie de viteză, precum şi cu airbaguri frontale şi laterale.

Are 6 motorizări

Polo vine cu şase motorizări: 1,2 litri (benzină) de 60 CP şi de 70 CP, 1,4 litri (benzină) de 85 CP şi 1,6 litri (diesel) cu puteri de 75 CP, 90 CP şi 105 CP.

Preţurile variază între 10.552 de euro, cu TVA (pentru versiunea 1,2 litri - 60 CP) şi 15.808 euro, cu TVA (pentru 1,6 TDI - 105 CP).

image

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
Prințesa Fazile a Egiptului colaj jpg
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
bani jpeg
zapada transfagarasan jpg
cheie usa istock jpg
index webp
roman mort spa jpg
sare epsom jpg
bani multi pensie jpg
contor energie electrica
image
actualitate.net
image
actualitate.net