FOTO Bianca Drăguşanu şi Victor, vacanţă pe banii naşilor

simeon stalpnicul png

Bianca Drăguşanu şi Victor Slav au pterecut împreună o vacanţă de vis. Cei doi nu au cheltuit bani în vacanţa pe care au efectuat-o înainte de căsătorie în Croaţia, întrucât sejurul a fost un cadou din partea viitorilor lor naşi, Nicoleta Luciu şi soţul ei, Zsolt Csergo.

Bianca Drăguşanu şi Victor Slav şi-au petrecut vacanţa de vară, în Croaţia, unde au plecat pentru o săptămână, înainte de a-şi uni destinele. Alături de ei s-au aflat Nicoleta Luciu şi soţul ei, Zsolt Csergo, cei care îi vor cununa în curând şi care i-au invitat în acest sejur.

Aşa se face că pe Bianca şi Victor nu i-a costat călătoria peste hotare, fiind şi prima vacanţă în care au fost împreună cu viitorii naşi de căsătorie.

De asemenea, roşcata şi vedeta Pro TV sunt primul cuplu pe care îl va năşi Nicoleta şi Zsolt. Alături de ei a fost şi Zsolt jr., fiul cel mare al Nicoletei şi al lui Zsolt.

"Este primul concediu pe care l-am petrecut împreună cu Bianca şi Victor. Ne-am distrat pe cinste, am făcut plajă, ne-am plimbat, iar seara am stat pe terasă, la poveşti. Sunt doi oameni care se iubesc foarte mult, cu care ne întelegem foarte bine şi sunt încântată că ne-au ales ca naşi. Este primul cuplu pe care îl cununăm", a mărturisit Nicoleta.

Bianca şi Victor se pregătesc să păşească la altar

simeon stalpnicul png

Vedeta postului Acasă şi soţul ei merg de 8 ani în Dubrovnic, ce reprezintă un loc de suflet, pentru ei, unde mereu descoperă ceva nou.

"Ne simţim aproape ca acasă, acolo avem un yaht şi nu stăm într-un singur loc, nu ne plictisim niciodată, Zsolt ne-a făcut program, am mers pe mai multe insule. L-am luat cu noi doar pe Zsolt jr, tripleţii au rămas la Ciuc pentru că sunt micuţi", a mai spus naşa Biancăi şi a lui Slav.

Nicoleta şi finii ei au înotat mult, au vizitat împrejurimile, inclusiv o peşteră spectaculoasă din Mljet, unde au avut parte şi de peripeţii şi o sperietură în toată regula.

"Ne-am bălăcit mult, mai ales Zsolt jr. Apa este foarte sărată şi limpede, poţi vedea la 30-40 metri adâncime. Am vazut un loc mirific, o peşteră înconjurată de stânci. Era, însă, puţin înfricoşător, se auzeau mulţi lilieci şi când am ieşit, am dat nas în nas cu câţiva dintre ei... eu şi Bianca ne-am speriat, însă băieţii au reuşit să ne calmeze", povesteşte Nicoleta.

În curând, vedeta şi soţul ei îi va duce în faţa altarului pe Bianca şi Victor, care şi-au amânat până acum cununia civilă de două ori. Cei doi se vor căsători cununa civil în curând, urmând ca Bianca să îmbrace rochia de mireasă la sfârşitul acestei luni. Până atunci, atât naşii, cât şi mirii se află în focurile pregătirilor.

EXCLUSIV Nicoleta Luciu, vacanţă pe iaht cu Bianca Drăguşanu

Nicoleta Luciu şi Bianca Drăguşanu, speriate groaznic de lilieci. Uite ce au păţit!

Catherine Zeta Jones si Michael jpg
meghan markle harry nigeria gettyimages jpg
autostrada 10 arabia saudita jpg
gara caracal jpg
Transfăgărășan FOTO Shutterstock
tren pelerini sumuleu jpg
sofer de tir sighet ucis belgia jpg