Santiago Bernabeu ar putea deveni curând Emirates Bernabeu
Meciul dintre Real Madrid şi Barcelona, de sâmbătă, din etapa a 32-a a Ligii BBVa (1-1), ar putea fi ultimul El Clasico jucat pe Santiago Bernabeu. Nu pentru că s-ar muta undeva clubul madrilen, ci pentru că stadionul şi-ar putea schimba curând numele în Emirates Bernabeu.
Clubul patronat de Florentino Perez este în negocieri foarte avansate cu Emirates Airlines, compania aeriană urmând a deveni sponsor principal al stadionului lui Real, scrie El Economista.
Una din prevederile contractului ar putea fi chiar schimbarea numelui stadionului în Emirates Bernabeu. Preşedintele Realului a confirmat pentru cotidianul citat informaţia, admiţând că negocierile sunt în stadiu avansat şi contractul va fi semnat în foarte scurt timp.
După modelul stadionului lui Arsenal, Emirates Stadium
Astfel, compania aeriană oficială a Emiratelor Arabe Unite va deveni primul sponsor al istoricului stadion şi va intra astfel pe piaţa spaniolă a fotbalului, după ce a aplicat aceeaşi strategie în Italia, Anglia şi Franţa. De altfel, în Anglia, există un stadion cu numele companiei aeriene, Emirates Stadium, arena celor de la Arsenal Londra.
Şi toate acestea pentru ca Realul să nu fie ajunsă din urmă de FC Barcelona şi în singurul domeniu unde încă mai deţine supremaţia: la banii încasaţi din marketing şi publicitate.
Real Madrid este clubul care deja câştigă cel mai mult din lume din aceste activităţi (438,6 milioane de euro anul trecut), bani proveniţi din vânzarea de bilete şi abonamente (129,1 milioane de euro), drepturi de televizare (158,7 milioane de euro), publicitate şi marketing (150,8 milioane de euro), conform Football Money Deloitte.