Maria Sharapova rămâne fără cel mai important sponsor?
Rusoaica Maria Sharapova ar putea pierde o avere de la sfârșitul acestui an. Conform ”The Sun”, contractul ei cu producătorul de echipament sportiv Nike nu va mai fi prelungit de anul viitor.
Asocierea dintre Maria și gigantul american este, parcă, de când lumea. De când a scos capul în tenis, adică de 20 de ani, ea a purtat hainele firmei respective, iar succesele obținute atât pe teren cât mai ales imensa popularitate avută în afara lui, au transformat-o într-unul dintre cei mai importanți vectori de imagine ai firmei. Iar sumele câștigate de pe urma înțelegerii reflectau din plin importanța rusoaicei: 10 milioane de dolari îi intrau anual în conturi.
Acum, conform tabloidului englez, se pare că Sharapova nu mai este considerată atât de atrăgătoare de firma de echipament sportiv, care ar fi anunțat-o de ruperea colaborării. Evident, agentul rusoaicei a negat vehement zvonurile, însă nimeni de la Nike nu a făcut acest lucru nici măcar cu jumătate de gură. Semn că nu iese fum fără foc. Fost lider WTA, Maria Sharapova semnase un contract pe 8 ani cu firma americană în 2010, în valoare totală de 80 de milioane de dolari.
Rămâne de văzut cine o va îmbrăca anul viitor pe Maria, căci deși rezultatele nu mai sunt cele de pe vremuri, milioanele de fani i-au rămas.
De asemenea, este foarte interesant de aflat cu ce tenismeni vor prelungi cei de la Nike contractele, având în vedere că la finalul acestui an se încheie și înțelegerile cu Rafael Nadal sau Serena Williams.