Şeful de la Twitter îi învaţă pe români să promoveze sportul pe reţelele sociale
Strategiile de comunicare şi vizibilitatea pe reţelele sociale au devenit ţeluri pe care cei care au orice fel de afacere îşi doresc să le atingă. La sfârşitul lunii septembrie, 35 de lideri ai industriei sportive globale vin la noi în ţară ca să-i înveţe pe români ce trebuie să facă pentru ca federaţiile pe care le reprezintă, ligile şi cluburile sportive să fie cunoscute la nivel înalt.
Sport Business Chain organizează conferință internațională de business sportiv și networking la Domeniul Știrbey (Sala Regina Maria) între 28 şi 30 septembrie. Evenimentului vrea să le ofere celor din organizațiile sportive – cluburi, ligi, federații și business-uri implicate– să învețe cum pot să lucreze eficient în social media, digital marketing, activări de sponsorizări sau în crearea de parteneriate strategice.
La conferință și-au anunțat prezența printre alţii Alex Trickett, Global Head of Sport la Twitter între 2015 și 2017, Maik Matischak, Vice-Președinte pe Comunicare la NBA EMEA, Simon Chadwick, profesor de Sport Enterprise și Co-Director al Centrului de Business Sportiv al Universității Salford din Marea Britanie sau Mike Farnan, fost Directorul General al clubului Manchester Unite.
Conferinţa are loc din iniţiativa unor tineri români. Este vorba despre Teodora Busurca și Cosmin Albu vor să contribuie la dezvoltarea ariei de business sportiv în Europa de Est. Cei doi sunt absolvenți ai unei facultăți de "Management și Marketing Sportiv", iar după ce au petrecut 5 ani în Anglia, au luat hotărârea de a reveni în România pentru a ajută la dezvoltarea industriei sportive autohtone. Evenimentul se bucură de susținerea lui Eduard Irimia, fondatorul Superkombat.