Tempesta: “Cel mai greu raliu din viata mea!”
Rezultatul echipajului românesc ar fi putut fi mult mai bun, în dificilul raliu pe asflat, însă întârzierile cauzate de problemele la sistemul de frânare, din prima zi, nu au mai putut fi recuperate.
"S-a confirmat tendinţa pe care o aveam, conform căreia ziua a doua a raliului îmi iese mai bine. Sâmbăta am avut mai multă încredere, am început să cunosc desenul virajelor de pe aceasta insula. Am recuperat un minut şi jumătate faţă de vineri, am coborât şi ecartul faţă de primii la 2,6 - 2,7 secunde pe kilometru, am terminat probe în primii 15, eu zic ca a fost bine", a declarat pilotul italian Marco Tempesta.
"A fost prima noastră prezenţă aici şi am concurat cu benzină de la pompă, am încercat să facem şi noi un pic de economie. Daca nu am fi pierdut 4 minute şi jumătate din cauza frânelor puteam termina pe 13-14 şi acesta ar fi fost locul nostru pentru prima prezenţă aici. Dacă vom reveni anul viitor cred că vom putea termina în primii zece, pe ultimele locuri din top 10. Acolo în faţă se face, clar, un alt sport. Am incercat să merg şi eu pe trasele lor, nu am reuşit în totalitate, dar am învăţat multe. A fost cel mai greu raliu din cariera mea şi a lui Dorin, dar cel mai frumos pe asfalt", a mai spus Tempesta.
Urmatoarul raliu pentru echipajul Napoca Rally Academy va fi, în perioada 27-28 august, Raliul Ţara Bârsei (macadam), a şasea etapă a Campionatului Naţional de Raliuri al României, apoi în 4-5 septembrie cei doi vor participa la Rally Sliven Bulgaria (asfalt), urmat de Yalta Rally Ucraina (asfalt), etape în FIA European Rally Cup (East), competiţie în care Tempesta şi Dorin incearca să păstreze trofeul câtigat anul trecut.