«Lupii» au sponsor de marcă
Petrolul a mai reuşit o lovitură de imagine după transferul lui Mutu, ieri semnând un parteneriat de imagine cu producătorul german de automobile Opel.
Compania va sponsoriza cu peste un milion de euro clubul ploieştean, va pune automobile la dispoziţie, iar acţiunile de marketing vor continua pe toată durata acordului.
Opel sponsorizează şi alte echipe din Europa, printre care şi una dintre campioanele Germaniei, Borussia Dortmund. Valoarea contractului care se întinde pe parcursul anului 2014 este confidenţială.
Cu toate acestea, există şi o opţiune de prelungire. Preşedintele Consiliului de Administraţie al FC Petrolul, Dan Capră, a afirmat că semnarea parteneriatului nu are legătură cu transferul lui Adrian Mutu: "Petrolul şi-a conturat imaginea unui club atipic fotbalului românesc, de la comportamentul oficialilor, neimplicaţi în nici un scandal, până la cel al echipei, tabloul fiind completat de atmosfera incredibilă creată la meciuri de suporteri".
Din lotul de jucători prezent la festivitate a făcut parte şi Mutu, însă nu şi Zicu, care urmează să fie prezentat în această seară. Ceilalţi absenţi de la eveniment au fost Povilas, Alcenat, Priso şi Hamza Younes, aşteptaţi să se prezinte la primul antrenament al anului. În tur, Petrolul nu a avut sponsor pe partea frontală a tricourilor de joc.
Spiridon Mutu, tatăl atacantului de 35 de ani, susţine că "Briliantul" trebuie să se adapteze şi apoi să vorbească despre trofee. "Sper sa-i iasă jocul, să aibă o atmosferă bună şi să fie iubit la Ploieşti. Deşi uşor nu-i va fi, fiindcă toţi aşteaptă de la el să fie Superman, să câştige campionate şi cupe. El trebuie întâi să se readapteze la fotbalul românesc, iar cu familia să se integreze", a spus acesta pentru Mediafax. El a comentat şi reacţiile stârnite de revenirea fotbalistului: "Unii îl vorbesc de bine, alţii de rău. Sper să joace bine şi dacă va merita să ajungă la naţională, deşi cât e Piţurcă mi-e greu să cred că va mai fi chemat".