Diana Bart, dublă aniversare în Bulgaria

A fost plăcut  impresionată  de Nessebar
A fost plăcut impresionată de Nessebar

Tare mândră şi fericită a fost zilele trecute mama Dianei Bart! Ce-şi putea dori mai mult decât să le spună „la mulţi ani” ambilor copii ai săi, într-un cadru de poveste, la Nessebar?! Cei trei au fost într-o vacanţă în familie, împreună cu fetiţa Dianei, Maira (2 ani). S-au simţit mai apropiaţi ca niciodată.

Diana Bart (38 de ani) a fost în multe vacanţe în această vară: două săptămâni în Provence (Franţa), apoi la Atena şi de câteva ori pe litoralul românesc. În minivacanţa de Sfânta Maria, a avut ocazia să plece din nou, de această dată în Bulgaria. A profitat, mai ales că pe 21 august a fost ziua ei. A sărbătorit-o în avans, „la pachet” cu cea a fratelui, din 16 august. „Am fost pentru prima dată la Nessebar cu mama, cu Bogdan, fratele meu, şi cu Maira. Mihai, soţul meu, nu a putut veni, fiind plecat cu treabă. Am stat de joi (15 august) până duminică, astfel că ziua fratelui am prins-o acolo. Ne-am sărbătorit împreună, spre bucuria mamei”, a povestit prezentatoarea „Flash Monden” de la Prima TV.

Vacanţa aceasta scurtă, de 4 zile, a fost mai frumoasă decât s-ar fi aşteptat. Nessebarul a surprins-o plăcut pe Diana. „Am mai fost la Sofia, la Nisipurile de Aur, dar niciodată aici. Nessebar e numit «perla Mării Negre», e o cetate-muzeu cu o istorie de peste trei milenii, unul dintre cele mai vechi oraşe din Europa. În fiecare zi mergeam la plajă, ne bălăceam cu cea mică şi construiam castele de nisip, prânzul îl luam la câte o tavernă, apoi mergeam la plimbare fie pe la ruinele din oraşul vechi, fie pe faleză sau luam la pas străduţele colorate şi pline de flori. Ne-am relaxat, ne-am încărcat bateriile, am privit apusuri superbe. Seara ajungeam în cameră şi dormeam duşi. Mi-a picat tare bine această escapadă. Cred că m-am simţit din nou copil cu mama şi fratele în vacanţă. De ziua lui Bogdan am rezervat o masă la restaurant şi am mâncat prăjituri”, povesteşte Diana.

În ciuda bunătăţilor mâncate la tavernele bulgăreşti, prezentatoarea tv  a afişat la plajă o siluetă de invidiat. Secretele ei: gena, alimentaţia sănătoasă, dar şi sportul. „Fac pilates de 2-3 ori pe săptămână şi alerg după Maira (n.r. râde). Plus că şi alăptatul menţine silueta. Apoi, vacanţele mele sunt active, nu lenevesc la all inclusive, chiar dacă de fiecare dată mergem cu fetiţa. Am plecat cu ea în vacanţe de când avea 3 luni şi până acum cred că a zburat de 10 ori cu avionul. Parcă facem şi mai multe vacanţe decât înainte de a o avea pe ea. Îi place, e curioasă, sociabilă, iar când oboseşte o punem în cărucior şi doarme, fără ca noi să ne abatem de la programul obişnuit de colindat”, explică ea.

Halep jpg
cub cristina siscanu png
banner shelly png
banner vica blochina png
Victoria Răileanu este însărcinată cu al doilea copil