EXCLUSIV Ioana Năstase, vacanță în Grecia cu crize de gelozie: "Ilie m-a rugat să nu plec fără el"

Ioana Năstase s-a distrat cu prietenele, în Greciafoto: Facebook

Dragoste cu năbădăi. Ioana și Ilie Năstase alcătuiesc din nou un cuplu, după ce bruneta a renunțat la divorț, însă se lovesc de alte probleme de îndrăgostiți, iar cea mai actuală e gelozia! Aceasta a plecat cu prietenele în vacanță, pe insula milionarilor, în Mykonos, iar Ilie n-a avut deloc pace. A sunat-o întruna și i-a cerut să o vadă pe video, de frică să nu i-o fure vreun grec.

Când ai o nevastă mai tinerică și frumoasă, nu prea ai liniște. Așa i se întâmplă și lui Ilie Năstase, care timp de cinci zile a stat ca pe ghimpi după ce nevasta a fugit în vacanță cu prietenele, pe insula milionarilor!

Ioana Năstase s-a răsfățat într-o vacanță, fără Iliefoto: arhivă personală

După ce Ioana a renunțat la divorțul care era programata la finalul lunii trecute, la Judecătoria din Hârșova, a plănuit să meargă într-o vacanță în străinătate, dar nu s-a sincronizat cu programul lui Ilie care avea programată o filmare. Pentru că avea biletele cumpărate, bruneta a decis să plece alături de două prietene în Mykonos, însă nu a fost deloc pe placul acestuia. A făcut o criză de gelozie și i-a spus să renunțe la această vacanță, dar nu a reușit. Joia trecută, bruneta era deja pe plajă cu trupul sexy la bronzat.

Ioana și Ilie Năstase

Ioana Năstase: "Soțul meu m-a sunat pe cameră să mă vadă"

"Nu am avut liniște deloc pentru că Ilie nu a fost de acord să merg singură în această vacanță. Înainte să plec, m-a rugat să renunț, să nu plec fără el. A fost gelos, ca orice bărbat, și nu am scăpat nici când am ajuns, pentru că am fost conectați în permanență. Fie că mă aflam la plajă, la restaurant sau la shopping, soțul meu m-a sunat pe cameră să mă vadă. S-a bucurat și el să vadă peisajele superbe, chiar și virtual. Nu a avut de ce să își facă griji, pentru că e vorba de încredere, iar eu sunt un om fair-play", a declarat Ioana Năstase pentru Click!

S-a întors cu 12 sacoșe de cumpărături

Ioana și cele două prietene s-au cazat la o vilă superbă de pe insulă și a "spart" banii la shopping. S-a întors din vacanță cu douăsprezece plase de cumpărături. "Am avut timp pentru toate, inclusiv pentru shopping. Am o slăbiciune pentru haine, așa că nu m-am putut abține când am văzut pantofi sau rochii. Am cumpărat trei plase cu încălțăminte și nouă plase cu hăinuțe. Erau prea frumoase, nu am putut să mă abțin. Nici nu știu pe unde o să le mai bag, pentru că în geamantan nu mai au loc. Când o să mă vadă Ilie o să-și pună mâinile în cap (râde). Cred că hainele au fost mai scumpe decât vacanță. Casa mamei și apartamentele mele sunt pline de hainele mele. Pe unele nici nu am apucat să le port", ne-a spus amuzată de situație Ioana Năstase. Fetele s-au relaxat la piscina vilei închiriate și s-au delectat și la restaurantele de fițe din Mykonos. Nota de plată pentru o cină a costat 1700 de euro cu tot cu bacșiș.

"O masă pentru trei persoane a costat 1700 de euro"

"Ne am luat o vila cu piscina, ceva mai retras, frumos. Eu, la Constanța, sunt sătulă de gălăgie, de malul marii, sunt sătulă de gălăgie, de plajă, așa că am vrut altceva. Am vrut doar relaxare și am făcut baie doar în piscină, nu am stat la mare. Am stat la relax, seara shopping, apoi la restaurante. Știm ce prețuri sunt aici, destul de piperate. O masă pentru trei persoane a costat 1700 de euro cu tot cu tips", ne-a mai spus Ioana. Aseară ea s-a întors din vacanța exclusivistă și a fost așteptată la aeroport de Ilie Năstase. Omul a stat ca pe cuie aproape o săptămână, așa că s-a înființat la aeroport cu o oră înainte dar și cu multă răbdare.

Ioana a renunțat la divorț!

De trei luni de când i-a intentat divorț, Ioana a revenit la sentimente mai bune și a renunțata despărțirea oficială de Ilie. Cei doi aveau înfățișare joi, 24 iunie, la Judecătoria din Hârșova, dar bruneta și-a retras cererea. "Da, ați aflat corect. Am renunțat la divorț. Mi-am retras cererea săptămâna trecută. În aceste trei luni, Ilie mi-a demonstrat că nu trebuie să divorțez. Pentru Ilie a fost o mare surpriză când i-am spus decizia mea. Vă mai spun că am făcut-o pentru că acest om are nevoie de mine, de ajutorul meu. Este la vârsta la care are nevoie de ajutor și din păcate nu are pe nimeni în preajma lui care sa i-l ofere. Prietenii îți sunt aproape când ți-e bine sau la distracții, însă nimeni nu-l întreabă dacă are nevoie de un doctor sau dacă a mâncat ceva", a spus Ioana pentru Click!.

Citește și:

EXCLUSIV Ioana Năstase, despre noua viață cu Ilie: «Suntem în post, mai iertăm şi noi». Ce spune despre contractul prenupţial

EXCLUSIV Ioana Năstase și-a retras cererea de divorț: "Ilie Năstase are nevoie de mine, de ajutorul meu"

carmen bruma fb jpg
sean diddy profimedia jpg
banner dan negru 2 png
Georgiana Lobonț are o finuță de un an de zile, pe nume Ștefania, care este o frumusețe de fetiță