Imagini din paradis. Dana Rogoz prezintă cea mai tare cazare în care a stat vreodată!

Imaginile cuprinse în story-urile Danei Rogoz vorbesc de la sine. Vedeta a ales să își petreacă vacanța împreună cu familia într-un adevărat paradis tropical din Asia.

Dana Rogoz, alături de familia ei

Dana Rogoz, imagini din paradis!

„No filter, no edit. Există locuri a căror frumusețe nu o pot cuprinde în fotografii. Adică mă uit pe imaginile din aparat și, oricât m-aș strădui, mi se pare că surprind mult prea puțin din ce mă înconjoară. Am sentimentul acesta deseori aici.”, a scris Dana Rogoz pe Instagram.

Aflată în Indonezia, Dana Rogoz nu a ezitat să le arate internauților locurile pe care le-a vizitat, dar și numeroasele cazări pe care le-a schimbat.

După cum a recunoscut chiar și ea pe InstaStory, atunci când pleacă într-o vacanță alături de familie, vedeta și familia ei vizitează mai multe locuri. De data aceasta, Dana Rogoz s-a hotărât să viziteze Doha, Jakarta și Bali.

Deși toate imaginile par desprinse dintr-un paradis, vedeta ne-a prezentat cea mai frumoasă cazare în care a stat vreodată. „Știu, am mai spus asta și la prima cazare în Bali, dar căsuța aceasta din lemn, așezată chiar pe plajă, a depășit-o, totuși, în clasament pe prima. Ce ziceți?”

Un loc de poveste, o căsuță din lemn înconjurată în curtea din spate de vegetația bogată, amplasată chiar pe plajă, pe mai multe niveluri, cu terasă deschisă spre mare…

Dana Rogoz, vacanță și cu fiul vitreg

Dana Rogoz se află pe meleaguri exotice împreună cu soțul, Radu Dragomir, cei doi copii ai lor, Lia și Vlad, dar și cu fiul cel mare al regizorului, băiatul din prima căsătorie, care pare că se înțelege foarte bine cu actrița.

Barbu, primul copil al lui Radu Dragomir din căsnicia cu Ozana Oancea, a fost mai mult decât încântat să vină în vacanță cu mama lui vitregă, tatăl lui și cei doi frați. Dacă adolescentul a acceptat să vină în acest sejur exotic, iată că se închide și gura lumii, căci s-a tot speculat că băiatul n-ar suporta-o pe Dana Rogoz și că ar fi tensiune în familie.

Barbu, Dana Rogoz, Vlad și Lia

„Ieri am plecat din Ubud spre estul insulei. Pe traseu ne-am oprit mai întăi la templul Pura Gunung Kawi, unde am purtat prima oara cu toții sarong. Drumul spre Pura Tîrța Empul s-a îngustat atât de mult, încât cu greu încăpea mașină noastră. Și era amuzant că șoseaua (a se citi "poteca") avea linie punctata sau continua pe mijloc, că să înțelegi că indiferent cât de îngust ți s-ar părea tie, turistule, drumul, ei bine să fii convins că e pentru ambele sensuri.

La templul Tîrța Empul din Tampaksiring am făcut baie în izvorul sfanț, pentru purificare și "good karma". Radu, cu mine și cu Vlad ne-am făcut curaj să intram în apa rece de izvor, îmbracați în niste sarong speciale, lașând să ne curgă apa pe cap din fiecare vas al templului.

E genul de experiență pe care sigur o să ne-o aducem aminte și peste ani. De acolo am continuat traseul spre Penglipuran Village, un sat foarte turistic, dar foarte bine conservat, care merita vizitat tocmai pentru a-ți face o idee de cum arătau mare parte dintre satele lor în trecut. Poți intra în curțile caselor din Penglipuran, pentru că fiecare familie te așteaptă fie cu suveniruri puse la vânzare, fie cu o masa de fructe sau un orez cu pui gătit în stil indonezian (asta a fost alegerea noastră), fie cu o camera libera, chiar la ei acasă.

Ne-am continuat apoi drumul spre Bukit Jambul, de unde, printre terasele de orez, începe să se vadă măreț muntele Agung. Apusul ne-a prins trecând prin Sideman, iar când s-a lașat întunericul am ajuns la minunata noastră cazare de pe plaja, unde lumânările erau aprinse pentru cina.”, a scris Dana pe Instagram.

spital judetean suceava
monica tatoiu
Alexandru Ciucu jpg
tania popa colaj facebook jpg
„Singurul om cu care probabil voi ține legătura este Zmărăndescu",  a spus Ana Maria Pal
banner dana nălbaru png
banner adrian cristea png
Au trecut 12 ani de când a murit Gil Dobrică  I s a spus Ray Charles al României jpeg