Iubitul Andreei Antonescu, urmărit de ghinioane. A rămas fără job și a ajuns la spital direct de pe pârtie

Andreea şi Ştefan  şi-au dorit o vacanţă  romantică
Andreea şi Ştefan şi-au dorit o vacanţă romantică

Noul An nu a debutat bine pentru celebrul cuplu Ştefan Manolache şi Andreea Antonescu, cei doi îndrăgostiţi care au ales să petreacă Sărbătorile la munte. Ştefan pare urmărit de belele în ultima vreme: a plecat de la Antena 1, unde era reporter, iar pe 2 ianuarie a ajuns pe patul de spital.

Andreea Antonescu (37 de ani) şi Ştefan Manolache (27 de ani) au întrerupt vacanţa romantică, în urma incidentului de pe pârtia din Azuga. El a povestit pe conturile sociale despre acest necaz: “Am hotărât să urcăm pe munte să o învăţ pe Bambolina (aşa o alintă el pe Andreea Antonescu, iubita lui, n.r.) să schieze pe pârtia Sorica. Toate bune şi frumoase, am urcat cu telecabina. Precizez că eu aici am învăţat să schiez, aici vin de 20 şi ceva de ani, ştiu pârtia foarte bine, ştiu regulile, n-aveam nici un motiv să ne îngrijorăm”.

Salvamontiştii au  intervenit rapid
Salvamontiştii au intervenit rapid

Totuşi, Ştefan a făcut o mare greşeală, staţionând lângă pârtie: ”La un moment dat, ne-am oprit la jumătatea pârtiei să facem nişte poze, pentru că era un peisaj superb. Am băut o gură de apă, vin fiert, am râs, totul era bine. În mod normal n-ai voie să staţionezi pe pârtie, dar noi ne-am pus într-un colţ şi ne-am pus pe făcut fotografii. Nu ne-am gândit că ziua se va termina aşa de repede şi nasol”.

S-a oprit să pozeze peisajul

Salvamontiştii au intervenit rapid, după ce el a fost lovit în spate de o placă scăpată de sub control, de un turist: ”La un moment dat, din vârful pârtiei coboară cu o viteză extraordinar de mare o placă destul de mare care m-a lovit în spate în zona lombară, în partea dreaptă. Durerea a fost mare, Andreea a paralizat de frică. Am avut noroc că unul dintre băieţii de la Salvamont era la 10 metri mai jos de noi şi a văzut toată faza, a venit repede la noi, mi-a scos schiurile din picioare, m-a pus într-o poziţie în siguranţă, le mulţumesc foarte mult că m-au ajutat repede.

Ornela Pasăre  s-a distrat  la Păltiniş
Ornela Pasăre s-a distrat la Păltiniş

Am ajuns la medicii de la Sinaia, la Ploieşti, m-am bucurat că s-au implicat în cazul meu. Norocul meu a fost că aveam în spate un rucsac cu apă şi vin fiert, date de mama la plecare. După ce m-au preluat, Andreea a coborât singură doi kilometri cu schiurile şi clăparii în picioare, ceea ce n-a mai făcut până acum. Ambulanţa ca şi băieţii de la Salvamont au ajuns repede”, a mai adăugat el. Starea de sănătate a bărbatului nu este deloc bună: ”Din păcate, la spital am aflat că am şi alte probleme de sănătate, am o fractură la umăr, dar restul problemelor pe care le am vreau să le păstrez pentru mine. Bambolina şi cu tata au fost eroii zilei. Într-un timp scurt am ajuns la spital şi toată lumea a fost ok!”, a mai povestit iubitul Andreei

Şi alte vedete au petrecut vacanţa la munte

Loredana Groza  (49 de ani) şi fiica ei, Elena, în vârstă de 22 de ani, au ales să se distreze la Poiana Braşov, acolo unde s-au cazat după concertele solistei din noaptea de Revelion. Actorul şi cântăreţul Dorian Popa (31 de ani) şi-a început anul la Predeal, iar Olivia Păunescu (33 de ani), ştirista de la Antena 1, s-a pozat pe pârtie, în timp ce schia.

Loredana Groza  şi fiica ei, Elena,  la Poiana Braşov
Loredana Groza şi fiica ei, Elena, la Poiana Braşov

Dar şi solista de muzică populară Delia Barbu (35 de ani) şi-a pus schiurile în picioare, postându-şi poze din zăpadă, pe conturile sociale. Nici colega ei, Ornela Pasăre (34 de ani), nu s-a lăsat mai prejos, aşa că a plecat la Păltiniş, lângă Sibiu, în gaşcă, alături de cei dragi. S-a dat cu sania şi a construit un om de zăpadă.

banner Vero Căliman png
Shakira si Pique jpeg
banner jador png
cub iulia vantur png
radu valcan instagram jpg
bogdan ene logo logo webp