Nea Raţă şi-a dus soţia într-o vacanţă în Kenya. Uite cum se distrează

Fostul zbir de la "Ferma Vedetelor" a avut parte de o super vacanţă de o săptămână în Kenya, după ce timp de doi ani, din cauza pandemiei, nu s-a încumetat să plece din ţară. Nea Raţă ne-a povestit chiar din ultimele zile de vacanţă cum a fost în această ieşire „exotică”, peste hotare.

Mihaela,  soția lui  Nea Rață,  a împlinit  54 de ani  în vacanță
Mihaela, soția lui Nea Rață, a împlinit 54 de ani în vacanță

În urmă cu o săptămână, Nea Raţă (55 de ani) şi soţia au hotărât ca, după doi ani de pandemie şi tot atâţia ani de când nu au mai fost într-o excursie, să meargă în Kenya.

Copiii, Bogdan şi Maria, au rămas acasă

„Ultima oară am fost în Egipt, înainte de pandemie, şi acum am hotărât să mergem în Kenya, pentru că am auzit că este frumos şi am vrut să vedem animale sălbatice. A fost ca un cadou pentru soţia mea Mihaela, care a împlinit 54 de ani în ultima zi de vacanţă, pe 20 februarie. Am vizitat câteva triburi de băştinaşi, tribul Massai, şi le-am dus copiilor bomboane, am şi plâns când i-am văzut cât de sărăcăcios trăiau.

Erau foarte săraci, oamenii pe acolo aveau 50 de dolari salariu... Mi-a părut rău de ei. Dar noi ne-am distrat, am stat la plajă şi am vizitat rezervaţii de animale. Am văzut familii de lei, de tigri. Am văzut cum tigrii fugeau după antilope sau bivoli şi le prindeau, am văzut şi maimuţe, girafe, am fost în junglă noaptea şi am avut parte de nişte privelişti cum nu ne aşteptam. A fost o altfel de experienţă şi de dată această am fost fără copii.", ne-a povestit Nea Raţă, care se pregăteşte să se întoarcă la munca de câmp.

„O să o iau de la capăt, mă odihnesc o zi după zbor şi mă apuc din nou de lucru împreună cu fiul meu Bogdan. Cât despre întoarcerea în televiziune mai vedem ce va fi, nu ţin neapărat să revin pe micile ecrane, dar dacă mi se face o propunere interesantă poate că nu o să o refuz.", ne-a mai spus gospodarul, care are doi copii mari, care au terminat facultatea şi îşi ajută tatăl: Bogdan (23 ani) şi Maria (27 de ani).

Nea Rață, celebru după ”Ferma vedetelor”

Nea Raţă sau Florin Raţă, pe numele lui adevărat, a devenit cunoscut în 2015, când a debutat reality-show-ul "Ferma vedetelor" la Pro TV, pe atunci prezentat de Iulia Vântur. Filmările au avut loc în pădurea de la Cocani, Dâmboviţa, iar Nea Raţă s-a mutat în Bucureşti pentru câteva luni pentru a lua parte la filmări. Apoi, acesta a lucrat şi cu Monica Bîrlădeanu un sezon, după care a apărut ca invitat la emisiunea lui Nea Marin de la Antena 1, cu care s-a şi împrietenit.

Puteţi urmări ştirile Click! pe Google News,Facebook și Instagram!

Tanc american M1 Abrams FOTO Getty Images
bia khalifa colaj instagram jpg
feli facebook jpg
freya allan jpg
banner Antonela Pătruț png
banner claudia patrascanu png
banner Antonio Pasarelli png
Snapinsta app 438169653 18437746927013370 2116600309572748650 n 1080 jpg
andreea balan si george burcea