Click!, cel mai citit şi cel mai vândut
De astăzi ţineţi în mână cel mai bine citit şi, totodată, cel mai bine vândut ziar din România! Click! a devenit oficial cel mai citit cotidian românesc, conform datelor celui mai recent Studiu Naţional de Audienţă (SNA) elaborat sub egida Biroului Român de Audit al Tirajelor (BRAT), înregistrând o medie de 1.258.000 de cititori pe ediţie.
Astfel, în doar trei ani şi jumătate de la lansarea sa oficială Click! a reuşit o performanţă deosebită în istoria presei româneşti post-decembriste, aceea de a deveni numărul 1 atât în topul vânzărilor, cât şi în cel al audienţei, având un impact deosebit asupra cititorului.
Supremaţia ziarului Click! este incontestabilă! De luni până duminică, ziarul nostru este considerat cel mai bun din ţară! Iar suplimentele sale nu fac excepţie.
Astfel, vinerea, suplimentul TV este citit în medie de 973.000 de persoane, cu 215.000 mai mult decât ocupantul locului secund.
Iar ediţia de duminică a ziarului Click! e şi ea „regină", înregistrând la fiecare ediţie săptămânală 788.000 de cititori, peste cea a concurenţei directe.
De asemenea, trebuie remarcat că şi revistele „Click! pentru femei!" şi „Click! Sănătate" sunt lidere de piaţă, fiind cele mai apreciate de cititori pe segmentul lor.
Astfel, „Click! pentru femei" are 591.000 de cititori pe ediţie, „Click! Sănătate" - 629.000, iar „Click! poftă bună", care ocupă şi ea o poziţie specială în top, numără 530.000 de cititori pe ediţie.
Dintre celelalte cotidiene deţinute de holdingul Adevărul mai trebuie semnalată evoluţia ascendentă a singurului cotidian naţional gratuit, Adevărul de seară, care într-un timp foarte scurt şi-a sporit „zestrea" de cititori, faţă de penultimul val de studiu SNA, de la 654.000 la 905.000.
Asta în timp ce cotidianul Adevărul rămâne ziarul quality numărul 1 în România, atât la vânzări, cât şi în audienţă, acolo unde fiecare ediţie a sa este citită în medie de 631.000 persoane.