Greșeala banală care poate distruge mașinile înainte de 300.000 de kilometri: „Cea mai frecventă cauză”

Ultima actualizare:

Consumer Reports, o organizație nonprofit care testează și evaluează diverse produse și servicii spune că mașinile moderne pot rezista până la aproximativ 320.000 de kilometri. Din păcate, din cauza unor greșeli minore pe care foarte mulți șoferi le fac de-a lungul anilor, puține autovehicule chiar ajung la această performanță.

Mulți șoferi fac această greșeală
Mulți șoferi fac această greșeală

Consumer Reports încearcă să ofere consumatorilor recomandări cât mai obiective și utile, motiv pentru care testează și evaluează mai multe produse și servicii, printre care și mașinile. Iar conform acestei organizații din Statele Unite, mașinile moderne pot rezista până la aproximativ 320.000 de kilometri, iar unele chiar și mai mult. Cu toate acestea, puține autovehicule chiar reușesc această performanță.

Din păcate, o greșeală banală poate afecta masiv speranța de viață a mașinii. Foarte mulți șoferi din întreaga lume ignoră acest detaliu, fără să își dea seama cât de important este, în realitate. Iar un expert în domeniu a vorbit despre această problemă.

Greșeala care poate afecta serios mașinile

Practic, este vorba despre faptul că mulți șoferi neglijează întreținerea de rutină a mașinii, mai ales schimbul de ulei. Iar motivul pentru care uleiul este atât de important este faptul că el lubrifiază piesele în mișcare și va disipa căldura cât și particulele de metal care se formează în mod natural în motor.

„Cea mai frecventă cauză a defectării mașinilor înainte de a ajunge la 320.000 km este neglijarea întreținerii de rutină, mai ales schimbul de ulei”, a explicat fondatorul HireGo Minibuses cât și expert în soluții de condus, Anam Barkan.

Uleiul trebuie schimbat mereu la timp

Conform expertului, atunci când uleiul nu este schimbat la timp, el se îngroașă și se transformă într-o mâzgă care va bloca canalele și afectează diverse componente importante din interiorul mașinii.

„Când uleiul nu este schimbat la timp, el se îngroașă și se transformă într-o mâzgă care blochează canalele și privează componente esențiale precum arborii cu came și rulmenții de lubrifiere”, a mai spus acesta, conform informațiilor de la GoBankingRates.

Dacă uleiul nu este schimbat la timp, rezultatul va fi uzura prematură a mașinii. Din acest motiv, expertul recomandă șoferilor să nu sară niciodată peste schimbul de ulei. Cei mai mulți producători recomandă schimbarea uleiului la fiecare 12.000 – 16.000 km parcurși.



Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
www.gandul.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.viva.ro
image
www.unica.ro
image
playtech.ro
image
www.stiripesurse.ro
image
www.stiripesurse.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
cum aratanoul buletin electronic romani  jpg
Batrani pensionari fericiti FOTO Shutterstock jpg
Ioan Luchian Mihalea crima homosexualitate comunism articolul 200 2 jpg
Factura gaz - frig - caldura calorifere FOTO Shutterstock
gaze Sursă foto: Profimedia
Catalin Rizea, Dan Capatos, foto captura TikTok, arhiva jpg
bacsis, foto Shutterstock jpg
Nicolae Ceauşescu, la Conferinţa Naţională a PCR din decembrie 1977 (© „Fototeca online a comunismului românesc”, cota: 2/1977)
image
actualitate.net
image
actualitate.net