Motivul pentru care ceasurile din reclame arată întotdeauna aceeași oră. Care este, de fapt, explicația?

Dacă o să priviţi cu atenţie panourile publicitare sau imaginile promoţionale din reviste la ceasuri, o să observaţi un detaliu neschimbat: majoritatea indică aceeaşi oră. Care este explicația?

De ce ceasurile din reclame arată întotdeauna aceeași oră / foto: Shutterstock
De ce ceasurile din reclame arată întotdeauna aceeași oră / foto: Shutterstock

În reclame, ceasurile sunt setate la aceeași oră, acesta fiind un amănunt pe care nu toată lumea îl observă, cel puțin nu din prima. Mai exact, ora din reclame pare să fie întotdeauna 10:10, cu limba mică indicând numărul 10, iar cea mare numărul doi. Mai mult, și atunci când cauți pe internet un ceas, vei observa, de asemenea, că acesta este setat la aceeași oră. Care este, însă, motivul?

De ce ceasurile din reclame arată întotdeauna aceeași oră

Sarah Griffiths, o utilizatoare de pe platforma de socializare TikTok, explicat de ce ceasurile arată întotdeauna aceeași oră. În filmulețul său, aceasta a publicat câteva imagini cu ceasuri de la diverse mărci, setate la ora 10:10, și a dezvăluit că mulți producători aleg să seteze această oră la ceasuri întrucât arată ca un zâmbet.

Oricum, da, m-am gândit că este foarte interesant și acum, de fiecare dată când văd o reclamă la un ceas, observ întotdeauna acest lucru, 10 la 10”, a explicat Sarah Griffiths, într-un videoclip publicat pe TikTok.

Mai multe persoane au lăsat comentarii și au recunoscut că nu au observat acest amănunt până acum. Aceștia i-au mulțumit creatoarei de conținut că a scos în evidență acest lucru. De altfel, mai există un motiv pentru care ceasurile din reclame sunt setate întotdeauna la aceeași oră. Ceasurile sunt setate la ora 10:10 pentru ca limbile acestuia să încadreze logo-ul firmei, poziționat de obicei sub ora 12:00. Orice altă oră ar face ca logo-ul să fie acoperit și nu la fel de vizibil pentru clienți.

O marcă de ceasuri de lux, Tufina, a oferit câteva informații în legătură cu setarea orei la 10:10. „Limbile nu sunt suprapuse, astfel încât acestea sunt complet și clar vizibile, iar stilul lor poate fi admirat. Dispunerea limbilor este simetrică, pe care oamenii o consideră, în general, mai plăcută decât asimetria, ceea ce face produsul mai atrăgător pentru clienți”, au explicat reprezentanții brandului, potrivit tabloidului birtanic Mirror.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
www.gandul.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.viva.ro
image
www.unica.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
Bolojan si Macron jpg
avion jpg
boghis jpg
avion pasageri toronto captura video jpg
O persoană vârstnică citind o carte   pixabay jpg
dublin ploaie profimedia jpg
alimente scumpe bloomberg jpg
tren3 jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net