Un român a scos la vânzare o mașină Dacia 1100. Autovehiculul arată impecabil și are un preț neașteptat
Un bucureștean a scos la vânzare primul model de Dacia. Autoturismul se află în stare foarte bună și este funcțională 100%. Mai mult, proprietarul cere un preț neașteptat pentru autovehicul și consideră că își merită toți banii.
Bucureșteanul care vinde o Dacia cu 8.500 de euro
Dacia 1100 a fost fabricată la Mioveni în anul 1969 și se vinde acum pe o platformă cunoscută de mașini second-hand. Vânzătorul este bucureștean și susține că primul model de Dacia din România este extrem de bine întreținut, aflându-se aproape în starea originală. Acesta a menționat în anunț că mașina dispune de 45 de cai-putere și are doar 43.612 kilometri parcurși.
Anunțul publicat pe mobile.de, un site cunoscut pentru tranzacții cu mașini la mâna a doua a uimit o mulțime de români, mai ales că prețul cu care proprietarul a decis să vândă vehiculul nu este deloc unul infim. Potrivit Observatornews, în anunț, vânzătorul a menționat că autoturismul nu a suferit „vreo modificare sau vreun accident” de când a ieșit din fabrică și este funcțională 100%.
„Mașina este în starea originală, nu a suferit vreo modificare sau vreun accident de când a ieșit de pe poarta uzinei Dacia de la Mioveni în 1969. Mașina este funcțională, iar motorul pornește imediat”, se arată în anunțul proprietarului.
De asemenea, prețul pe care acesta îl solicită în schimbul mașinii de colecție este de nici mai mult, nici mai puțin de 8.500 de euro.
Dacia 1100 s-a fabricat la Mioveni în 1969
Dacia a lansat modelul 1100 în peste 37.000 de exemplare în anii 1968-1971. Acesta a fost primul model construit în uzina din Mioveni. Mașina poate atinge o viteză maximă de 132 km/h, iar la momentul actual mai sunt doar câteva zeci de astfel de autoturisme în România. Multe dintre acestea sunt deținute de colecționari, întrucât de-a lungul timpului au fost declarate „mașini veterane”.
În anul 1968, Dacia a cumpărat toate piesele din Franța sau Spania, iar fabrica de la Mioveni doar a asamblat mașina la noi în țară. Ulterior, din 1969, uzina a început să fabrice anvelope, radiatoare, instalații electrice și geamuri, iar la final a montat întreg ansamblul.