În 2010 am cumpărat mai puţin cu 5%

Ultima actualizare:

Segmentul alimentelor din grupa de bază a fost cel mai puţin afectat de scăderea cheltuielilor şi s-a diminuat cu 3% în perioada ianuarie - septembrie 2010 faţă de aceeaşi perioadă a anului 2009.

Produsele pregătite acasă, care înseamnă 22% din valoarea produselor alimentare de bază, reprezintă o bună alternativă pentru a face faţă crizei şi a susţine consumul.

Produsele neesenţiale non-alimentare au înregistrat cea mai mare scădere valorică (cu mai mult de 9%), principalul motiv fiind o frecvenţă de cumpărare mai mică.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
Placinta de branza de vaci  Sursa foto shutterstock 1323096947 jpg
clickpentrufemei.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
Trafic aglomeratie Valea Prahovei FOTO Inquam Photos  Alex Nicodim  jpg
pahar cu apa jpg
muncitori asiatici santier autostrada sibiu pitesti foto Facebook Irinel Scriosteanu jpg
ciorba pasare adobestock jpg
ambulanta Fb jpg
cartofi jpg
2 tiuit urechi jpg jpeg
Prințesa Kate (1) jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net