În 2010 am cumpărat mai puţin cu 5%

Ultima actualizare:

Segmentul alimentelor din grupa de bază a fost cel mai puţin afectat de scăderea cheltuielilor şi s-a diminuat cu 3% în perioada ianuarie - septembrie 2010 faţă de aceeaşi perioadă a anului 2009.

Produsele pregătite acasă, care înseamnă 22% din valoarea produselor alimentare de bază, reprezintă o bună alternativă pentru a face faţă crizei şi a susţine consumul.

Produsele neesenţiale non-alimentare au înregistrat cea mai mare scădere valorică (cu mai mult de 9%), principalul motiv fiind o frecvenţă de cumpărare mai mică.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
Kate la Festivalul de comemorare de la Royal Albert Hall, GettyImages (1) jpg
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
KV WSCM jpeg
ciolacu londra gafe jpg
nasterea domnului jpg
brad craciun  jpg
image png
466908274 122229065552027432 5561926145543475278 n jpg
image png
nicusor pizza jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net