Soția prințului Harry stârnește noi controverse. Cum i-a enervat, iarăși, Meghan Markle pe britanici.
Meghan Markle, Ducesa de Sussex, se află din nou în centrul atenției publicului britanic, de data aceasta din cauza noii sale emisiuni de gătit, Cu drag, Meghan, care urmează să fie lansată pe Netflix pe 15 ianuarie. Deși promovată drept o combinație între sfaturi practice și conversații intime cu prieteni celebri, emisiunea a generat reacții mixte, mulți critici susținând că formatul este deconectat de la realitățile economice actuale.
Criticile experților regali
Expertul regal Hugo Vickers a catalogat emisiunea drept inoportună în contextul economic actual. „Tipul de mâncare pe care îl promovează Meghan nu este accesibil pentru majoritatea oamenilor care se confruntă cu dificultăți financiare. Într-o perioadă în care mulți suferă, acest show pare complet irelevant”, a declarat Vickers pentru The Sun. De asemenea, istoricul regal Dr. Tessa Dunlop a subliniat că emisiunea este „atât de inaccesibilă pentru publicul larg, încât devine ridicolă”.
În trailerul oficial, Meghan apare într-o grădină idilică, îngrijind stupi și pregătind rețete elaborate. Aceste imagini, spun criticii, nu rezonează cu oamenii care se confruntă zilnic cu dificultăți financiare și acces limitat la resurse.
Susținerea fanilor Ducesei de Sussex
În ciuda valului de critici, fanii Ducesei de Sussex au întâmpinat cu entuziasm lansarea emisiunii. Pe rețelele sociale, aceștia au lăudat personalitatea carismatică a lui Meghan și abordarea autentică pe care o aduce în show. „Această emisiune ne arată o parte sinceră și plină de viață a lui Meghan. Sunt sigur că va fi un succes uriaș!” a scris un fan pe Twitter. Alții au comparat emisiunea cu blogul său anterior de lifestyle, The Tig, apreciat pentru sinceritate și accesibilitate.
Ce Promite „Cu drag, Meghan”
Emisiunea de opt episoade își propune să reinterpreteze genul clasic al programelor de lifestyle, oferind telespectatorilor rețete, sfaturi pentru îngrijirea casei și conversații sincere cu invitați celebri. Trailerul, acompaniat de melodia anilor ’60 „Do You Believe in Magic,” o arată pe Meghan pregătind rețete, alegând flori dintr-un magazin local și lucrând cu albine în grădina sa.
Netflix descrie show-ul ca fiind „inspirațional, relaxant și centrat pe frumusețea în imperfecțiune”. Producătorii speră ca seria să fie bine primită și să consolideze parteneriatul dintre Netflix și cuplul regal.
Un nou capitol pentru Meghan și Harry
Această lansare face parte din eforturile continue ale lui Meghan și Prințul Harry de a-și dezvolta carierele în afara Familiei Regale. După succesul altor proiecte, precum documentarul Harry & Meghan, această emisiune consolidează tranziția lor către un stil de viață public și mediatic.