Cadavrul unui pacient decedat de Covid, pierdut la Spitalul Floreasca. Explicația medicului Bogdan Oprița
Situație halucinantă la Spitalul Floreasca din Capitală! Familia unui pacient mort de COVID susține că unitatea sanitară nu reușește să-i găsească cadavrul.
Este vorba de un pacient decedat pe data de 31 decembrie, pe care familia urma să îl preia luni, 4 ianuarie. Însă, atunci când au ajuns la spital, membrii familiei au fost informați că decedatul este de negăsit, conform Digi24.
Poliția, implicată în acest caz
„Precizez de la început că în unitate se desfășoară o cercetare administrativă, pentru a vedea cum s-au petrecut exact lucrurile... În momentul în care un pacient decedează, el primește o brățară de identificare, care se aplică la încheietura mâinii și apoi este pus în doi saci de cadavre. Personalul Serviciului de anatomie patologică are obligația - în momentul în care predă pacientul decedat familiei - să verifice datele din cartea de identitate și cele de pe brățara de la mână, iar familia trebuie să recunoască decedatul.
În această situație, noi am avut pe data de 31 decembrie două persoane care au decedat și una dintre familii a identificat cadavrul și acesta a fost predat firmei de pompe funebre. Acum, noi verificăm să vedem dacă acest cadavru nu a fost recunoscut în mod corect de familie sau dacă cineva a greșit în momentul în care a predat cadavrul, pentru că, cel mai probabil, cele două cadavre au fost încurcate.
Pe lângă verificarea noastră, și poliția face o verificare, pentru că trebuie exhumat cadavrul și dat familiei în drept.”, a explicat medicul Bogdan Oprița.