Povestea din spatele piticului nud de pe Turnul Chindiei. Cum se apără KFC

Ultima actualizare:

    KFC își argumentează ideea spotului publicitar și cere scuze pentru ofensa adusă românilor
KFC își argumentează ideea spotului publicitar și cere scuze pentru ofensa adusă românilor

Piticul care apare dezbrăcat între două femei pe Turnul Ghindiei din spotul publicitar KFC din Germania a iscat o mulțime de controverse, mai ales din partea locuitorilor din Târgoviște, în frunte cu edilul lor. Compania își cere scuze față de aceștia, spunând că filmulețul intenționa să fie provocator, nicidecum ofensator pentru români.

Românii au fost oripilați de spotul publicitar filmat pe Turnul lui Vlad Țepeș, în care un pitic apare complet dezbrăcat, locuitorii din Târgoviște, și nu numai, percepând acest fapt drept o insultă la adresa istoriei naționale. Încadrat între două femei sexy, bărbatul își dă jos pelerina, rămânând în fundul gol, se aruncă de pe turn și aterizează într-o cutie de aripioare.

"Nu ne-am imaginat niciodată că vom aduce ofense locuitorilor din Târgovişte şi dorim să le cerem scuze pentru că am făcut-o. Din păcate, acest spot a ofensat şi a creat nemulţumiri în rândul oficialilor oraşului şi locuitorilor din Târgovişte. Ne pare rău pentru acest lucru şi regretăm situaţia creată. În niciun moment nu ne-am dorit să denigrăm oraşul Târgovişte sau România. Din contră: Am ales cu bună ştiinţă Târgovişte ca locaţie pentru a filma reclama deoarece oraşul se mândreşte cu unul dintre cele mai frumoase turnuri din Europa. În plus, echipa de producţie a filmat în trecut, de mai multe ori, în diverse locuri din România, pentru că este o ţară apreciată de directorii artistici atât pentru locaţiile sale fantastice de filmare, cât şi pentru echipele locale de producţie cu experienţă în domeniu”, este mesajul KFC Germania, conform Digi24.

Compania explică faptul că pentru campania  publicitară “Das glaub’ ich jetzt nicht!” („Nu-mi vine să cred!”) a fost filmată o reclamă TV în oraşul Târgovişte din România, pentru a fi ulterior difuzată doar în Germania. Ei explică faptul că idea spotului a fost ”nebunia”, în line cu motto-ul campaniei, dorind să prezinte o situație exagerată, absurdă ca bărbatul gol ce s-are într-o găleată.

"Conceptul a fost să atragem atenţia asupra preţului absurd de mic al ofertei noastre. Spotul are menirea de a fi la fel de provocator ca şi preţul, doar pentru consumatorii germani, dar în niciun fel ofensator pentru oraşul Târgovişte, locuitorii acestuia sau poporul român. Îi rugăm pe locuitorii din Târgovişte să ne accepte scuzele", au transmit reprezentanţii KFC Germania.

Primarul municipiului Târgovişte, Daniel Stan, a ameninţat, într-o scrisoare deschisă adresată KFC, că va da în judecată compania, acesta spunând că filmarea şi expunerea sunt de natură să maculeze una dintre emblemele de secole ale oraşului, punct de referinţă pentru comunitate. 

De asemenea, primarul cere oprirea difuzării acestui spot, care prejudiciază imaginea oraşului, în timp ce Complexul Muzeal ”Curtea Domnească” Târgovişte spune că instituţia nu a fost înştiinţată despre conţinutul final al spotului.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
Planete, Pixabay (2) jpg
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
Paulina Brandberg facebook jpg
tineri sex jpg
cuplu de romani, disparut în inundatii, cautati in Spania Foto ABC    Álvaro Ybarra Zavala jpg
Nicolae Ceauşescu, la Conferinţa Naţională a PCR din decembrie 1977 (© „Fototeca online a comunismului românesc”, cota: 2/1977)
human structures made matters worse  jpg
mic dejun  foto   Shutterstock jpg
adelina pestritu colaj instagram jpg
Dr  Tarek Nazer 1000x600 jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net