Ruşinică: NASA trimite în cosmos poze cu oameni în pielea goală

Nu este deloc o glumă, ci mai degrabă un demers științific. NASA a anunțat că va trimite poze cu oameni în pielea goală în cosmos pentru a-i atrage pe extratereștri, informează NY Post. Misiunea aparent ciudată are ca scop descoperirea unor forme de viață în spațiul cosmic.

Ruşinică: NASA trimite  în cosmos poze cu  oameni în pielea goală
Ruşinică: NASA trimite în cosmos poze cu oameni în pielea goală

Pozele înfăţişând un bărbat și o femeie în pielea goală vor fi însoțite de reprezentarea grafică a ADN-ului uman, se arată în comunicatul de promovare a proiectului intitulat ”Beacon in the Galaxy”.

Citește și 15 imagini copleșitoare, din Univers. Cum arată galaxiile Tinker Bell, Trabuc sau Floarea Soarelui

Ilustrația grafică transmite un cod binar, iar cercetătorii cred că această informație este foarte posibil să fie înțeleasă de către orice formă de inteligență spațială. Conform NASA, acest mesaj trimis în Univers are ca principal scop să semnaleze altor civilizații faptul că specia umană este una inteligentă, pașnică și dornică să interacționeze cu alte entități cosmice. Primele mesaje către extratereștri au fost trimise în 1972, în cadrul misiunii Pioneer 10, și în 1973, în cadrul misiunii Pioneer 11.

Oamenii de știință cred că ilustrația pixelată a unui bărbat și a unei femei, goi, care salută ne-ar putea ajuta să luăm în sfârșit contact cu extratereștrii. Alături de figurile nud și de o reprezentare ADN, oamenii de știință au încercat, de asemenea, să descrie gravitația.

Toate acestea vor fi transformate într-un mesaj actualizat codat binar, care poate fi trimis în spațiu.Oamenii de știință cred că un mesaj codat binar este cel mai probabil să fie înțeles de extratereștri.

Explicația oamenilor de știință

Oamenii de știință explică în studiul lor: „Deși conceptul de matematică în termeni umani este potențial de nerecunoscut pentru inteligența extraterestră, sistemul binar este probabil universal pentru orice ființă dotată cu inteligență. Sistemul binar este cea mai simplă formă de matematică, deoarece implică doar două stări opuse: zero și unu, da sau nu, negru sau alb, masă sau spațiu gol.

Citește și NASA a publicat primele imagini video de pe Marte. Cum arată și cum se aude pe Planeta Roșie

Ei au adăugat:

Mesajul propus include concepte matematice și fizice de bază pentru a stabili un mijloc universal de comunicare, urmat de informații despre compoziția biochimică a vieții de pe Pământ, poziția marcată de timp a Sistemului Solar în Calea Lactee în raport cu clusterele globulare cunoscute, ca precum și reprezentări digitalizate ale Sistemului Solar și ale suprafeței Pământului.”

Ai un pont sau mai multe informații pe subiect, scrie-ne pe adresa pont@click.ro!

Poliție Belgia jpg