Nemulțumirea unei românce într-un resort de 5 stele ultra all-inclusive din Turcia. Experiența care i-a stricat vacanța. „Din păcate, curățenia aici ..."

O turistă româncă reclamă pe Facebook condițiile de cazare dintr-un hotel de lux din Turcia, semnalând probleme de igienă, lipsă de reumplere a minibarului și servicii neconforme cu standardele așteptate.

Nemulțumirea unei românce într-un resort de 5 stele ultra all-inclusive din Turcia.
Nemulțumirea unei românce într-un resort de 5 stele ultra all-inclusive din Turcia.

Turcia continuă să fie una dintre destinațiile preferate ale românilor pentru vacanțele de vară, însă impresiile despre experiențele petrecute acolo variază semnificativ, iar rețelele de socializare abundă în relatări personale care surprind atât aspectele pozitive, cât și dezamăgirile turiștilor. Pe contul de Facebook Forum Turcia, o turistă din România a făcut publică experiența sa într-un hotel de 5 stele, ultra all-inclusive, evidențiind nemulțumiri legate de curățenie, servicii și modul în care personalul tratează oaspeții.

„Din păcate, curățenia aici se face mai mult după ce insiști la recepție"

Din păcate, curățenia aici se face mai mult după ce insiști la recepție. Mopul cu care se spală pe jos trece din cameră în cameră și prin băi fără să fie dezinfectat corespunzător — doar ‘freacă’ rapid și gata”, a povestit femeia, descriind modul superficial în care se realizează igienizarea camerelor. În plus, problemele nu s-au limitat la pardoseală, ci au vizat și mobilierul. Femeia a povestit că dulapurile erau impracticabile, din cauza mirosului puternic de mucegai, iar hainele au trebuit să fie lăsate pe patul suplimentar, semn că igienizarea nu se făcuse de mult timp. Aceasta a mai povestit faptul că prosoapele, deși declarate curate, prezentau pete evidente, iar minibarul, care ar fi trebuit să fie reumplut zilnic conform regimului ultra all-inclusive, a avut în prima zi doar câteva băuturi răcoritoare și apă, fără să fie completat ulterior.

„Nu aveam pretenția să fie nivel Marriott"

La capitolul băuturi și cocktailuri, turista a remarcat că oferta era limitată la branduri locale, iar fiecare preparat era realizat după gustul personal al angajatului, fără respectarea rețetelor standard sau a cantităților prevăzute, ceea ce a contribuit la sentimentul că serviciile nu reflectă un standard de 5 stele. „Nu aveam pretenția să fie nivel Marriott, dar cu siguranță acesta nu e un hotel de 5 stele, ci mai degrabă de 2,5 stele”, a adăugat aceasta, arătând că așteptările sale au fost profund contrazise de realitate.

De asemenea, aceasta a mai spus că, comunicarea cu personalul a constituit un alt punct sensibil: dacă oaspetele folosește engleza, angajații reacționează ostil, preferând să fie abordați în rusă sau turcă. În sala de mese, aglomerația și comportamentul altor turiști — care „iau mâncarea de sub nas” — au completat tabloul unei experiențe incomode, deși calitatea mâncării a fost apreciată ca fiind acceptabilă.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
www.gandul.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.viva.ro
image
www.unica.ro
image
playtech.ro
image
www.stiripesurse.ro
image
www.stiripesurse.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
cuptor aragaz adobestock jpg
image png
stres barbat angajat burnout  Foto BestJobs jpg
Victoria (Romania), le 3 mai 2007 jpg
prabusire turnul medieval torre dei conti jpg
tablets 3285010 1280 jpg
tulips 1197602 1280 jpg
quince 7551493 1280 jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net