Alimente recomandate ca să scapi de migrene! Ce să nu consumi niciodată

Ultima actualizare:

Aproape toată lumea are o durere de cap din când în când, iar alimentele joacă un rol esențial atunci când ne confruntăm cu migrenele, care după cum știm, sunt mult mai rele.

Alimente recomandate ca să scapi de migrene
Alimente recomandate ca să scapi de migrene

Se estimează că 1,1 miliarde de oameni se confruntă cu crize de migrenă. Studiile și cercetările recente sugerează că alimentele și dieta pot juca un rol important în gestionarea migrenei. Schimbările în dietă pot reduce semnificativ aceste probleme.

Ce alimente sunt recomandate dacă suferi de migrene

Anumite alimente care conțin cantități mari de minerale, vitamine și acizi grași care pot ajuta la prevenirea migrenei.

Alimente bogate în magneziu

Cercetările efectuate pe mai multe femei arată că magneziul poate ameliora migrenele. Puteți astfel consuma ton, avocado și verdețurile cu frunze de un verde închis, întrucât conțin cantități semnificative de magneziu. 

Acizi grași Omega-3

Cercetările indică faptul acizii grași omega-3 pot ajuta persoanele cu migrenă. Astfel este bine să consumați pește, precum macroul și somonul, semințele și legumele.

migrena 1364736057 jpeg

Alimente ketogenice

S-ar putea să nu fie pentru toată lumea, dar cercetările arată că o dietă keto poate ajuta la reducerea migrenelor în comparație cu o dietă standard. Aceasta înseamnă să mănânci alimente cu un conținut scăzut de carbohidrați și bogate în grăsimi, cum ar fi fructele de mare, legumele fără amidon și ouăle. Aveți grijă căci, unele alimente keto-friendly pot declanșa atacuri de migrenă. Discutați întotdeauna cu un medic sau cu un dietetician înregistrat înainte de a începe o dietă keto, deoarece există riscuri.

Apă

Menținerea hidratării vă poate ajuta la prevenirea migrenei și la reducerea simptomelor, deoarece deshidratarea poate fi un factor declanșator al acesteia.

legume pixabay jpg

Ce alimente să nu consumi 

Este bine de asemenea, să reduceți consumul de sare și grăsimi, dar și a alimentelor procesate. National Headache Foundation sugerează, de asemenea, să încercați o dietă cu conținut scăzut de tiramine. Evitați pe cât de mult se poate produsele cu arome artificiale, cu îndulcitori și conservanți. 

Medicii știu că anumite lucruri pot declanșa atacurile de migrenă, deși nu fiecare persoană reacționează în același mod la factorii declanșatori. Potențialii factori declanșatori pot fi stresul și anxietatea, modificările hormonale, anumite medicamente sau utilizarea excesivă a medicamentelor, inclusiv contracepția hormonală, steroizii și analgezicele eliberate pe bază de prescripție medicală, calitatea slabă a somnului sau o tulburare de somn precum apneea.

image
image
image
image
image
image
Dinu Săraru Fopto Mediafax Toni Salabasev jpeg
pacific insula istock jpg
sofer pexels jpg
Dinu Sararu lansare carte Adela Marculescu jpg
bataie publica1 jpg
oameni mormant navalnii jpg
primele femei agent de circulatie din romania colaj facebook jpg
2 croissant jpg jpeg
image
actualitate.net
image
actualitate.net