Keratina, ingredientul-cheie pentru o piele radioasă și un păr ce strălucește de sănătate

Keratina este un tip de protein─â structural─â care se g─âse╚Öte ├«n p─âr, piele ╚Öi unghii. Este deosebit de important─â pentru men╚Ťinerea structurii pielii, sprijinirea vindec─ârii r─ânilor ╚Öi men╚Ťinerea p─ârului ╚Öi a unghiilor s─ân─âtoase ╚Öi puternice.

image
Keratina, ingredientul-cheie pentru o piele radioasă și un păr ce strălucește de sănătate

Deseori se spune c─â suplimentele cu keratina ajut─â la prevenirea c─âderii p─ârului, ajut─â cre╚Öterea unghiilor ╚Öi ├«mbun─ât─â╚Ťesc textura pielii. Cu toate acestea, o mul╚Ťime de alimente s─ân─âtoase pot sus╚Ťine ├«n mod natural sinteza de cheratina din organism.

Iat─â 10 alimente care promoveaz─â produc╚Ťia de keratin─â.

Cite╚Öte ╚Öi Cele mai st├ónjenitoare probleme de s─ân─âtate. Cauze ╚Öi remedii

Ou─â

Consumul de ou─â este o modalitate excelent─â de a cre╚Öte produc╚Ťia de keratina ├«n mod natural. De fapt, sunt o surs─â excelent─â de biotin─â, un nutrient esen╚Ťial implicat ├«n sinteza keratinei. Un singur ou fiert furnizeaz─â 10 mg din acest nutrient, sau 33% din necesarul zilnic. ├Än plus, proteina din ou─â promoveaz─â produc╚Ťia de keratine, av├ónd ├«n vedere c─â un ou de 50 de grame con╚Ťine 6 grame de proteine.

Somon

Somonul este plin de proteine, cu aproape 17 grame de proteine pentru 85 de grame.

Este, de asemenea, o surs─â excelent─â de biotin─â, un alt nutrient cheie care sus╚Ťine produc╚Ťia de keratine. 

Acest pe╚Öte este, de asemenea, bogat ├«n acizi gra╚Öi omega-3, un tip de gr─âsime s─ân─âtoas─â pentru inim─â despre care s-a demonstrat c─â ajut─â la ├«mbun─ât─â╚Ťirea cre╚Öterii p─ârului ╚Öi protejeaz─â ├«mpotriva c─âderii p─ârului.

Morcovii

Morcovii sunt o legum─â foarte hr─ânitoare, ├«nrudit─â cu ╚Ťelina, p─âtrunjelul ╚Öi p─âst├órnacul.

În special, morcovii sunt bogati în provitamina A, cu 1.070 mg într-o cană la 100 de grame, ceea ce reprezintă peste 100% din necesarul zilnic.

De asemenea, morcovii con╚Ťin mult─â vitamina C, care promoveaz─â sinteza colagenului pentru a sus╚Ťine s─ân─âtatea p─ârului, a pielii ╚Öi a unghiilor. ├Än plus, aceast─â vitamin─â ajut─â la vindecarea r─ânilor, atenueaz─â inflama╚Ťia ╚Öi protejeaz─â ├«mpotriva daunelor pielii.

În plus, morcovii oferă multă biotină, vitamina B6, potasiu și vitamina K1.

Cite╚Öte ╚Öi Secretul japonez pentru un ten perfect. De ce trebuie s─â te speli pe fa╚Ť─â zece minute

Semin╚Ťe de floarea soarelui

Semin╚Ťele de floarea soarelui sunt savuroase, s─â╚Ťioase ╚Öi aromate.

Ele sunt, de asemenea, o surs─â excelent─â at├ót de biotin─â, c├ót ╚Öi de proteine ÔÇőÔÇőpentru a sus╚Ťine produc╚Ťia de keratine. Doar 1/4 de can─â, 35 de gram,  ofer─â 7 grame de proteine ÔÇőÔÇő╚Öi 2,6 mg de biotin─â, 9% din necesarul zilnic.

Pute┼úi urm─âri ┼čtirile Click! pe Google News,Facebook ╚Öi Instagram! 

276138604 516868496470142 2126568927628978572 n jpg
david webp
4 mircea badea e1569317764158 jpg jpeg
FotoJet (5) jpg
BeFunky collage (35) jpg
teodora alex insula iubirii3 png
lavinia parva4 png
FotoJet (7) jpg
image
image
image
image
5 front bac toata clasa jpg
telefoane jpeg
social media 6557345 1280 jpg
regina elisabeta a II-a
soldati ucraina nato rusia jpg
289898121 323144353365295 687051346363203618 n jpg