BRomania, mărturisiri despre primul său rol într-un film dramatic: « E un subiect foarte serios, dar abordat în stilul meu»

28 martie 2022 17:27   Vedete românești
Ultima actualizare:

BRomania sau Matei Dima (34 de ani) a revenit în atenția fanilor cu filmul "Copacul Dorințelor", o peliculă specială în care joacă alături de un câine și o fetiță un rol special. Despre acest proiect dar și despre ce urmează în cariera lui Matei ne-a povestit mai multe în interviul exclusiv pe care ni l-a acordat la premieră filmului.

  • Ce faci, Matei?

Bine, cu emoții pentru premieră.

  • Pot să spun că e primul tău film serios "Copacul Dorințelor"?

Da, e corect. E un subiect foarte serios, dar abordat, cumva, în stilul meu, pe alocuri. O să observați.

  • Adică, glumeț?

Are și niște glume, pentru că Hospice e Casă Speranței. Vrem să dăm speranță și, cred că, prin umor, filmul s-a calibrat în ceva deosebit.

  • A fost greu să lucrezi la filmul ăsta?

La fiecare film, este un challenge nou. La ăsta, a fost challenge-ul de a-l lansa, nu de a-l filma. Stăm că să-l lansăm de 2 ani, din cauza pandemiei și, acum, e și războiul ăsta.

  • Cu cine ți-a fost cel mai greu să joci?

Cu mine. (râde). Nu, deci am avut un cățel extraordinar, care a jucat super bine. O să vedeți, e partenera mea din film, Miră. Maya (n.r. Maya Noelle Prediger) ne-a dat clasă la toți. Pot să zic că a fost greu să joc cu Maya pentru că era greu să ții nivelul pe care îl ținea ea, ea fiind o actriță, într-adevăr, deosebită.

  • Se spune că e greu să joci cu copiii și cu animalele.

"Se spune". Dar, aici nu a fost cazul. Și cățelușa Miră, și Maya, ne-au dat clasă la toți.

  • Ești cunoscut pentru producțiile de umor, pe care le faci, acum, crezi că o să ți se schimbe imaginea?

Nu, dar din punctul meu de vedere, comediile merg mai bine la poporul român. Nu o să îmi schimbe imaginea. Sper că oamenii or să plece tot cu gustul unui film bun, cum au plecat și de la celelalte. O să vedeți că e făcut puțin în stilul meu, adică nu e o dramă, să pleci de acolo supărat și să nu mai vrei să vezi filme dramatice româneșți. Cred că e primul film românesc comercial-dramatic.

  • A fost greu la montajul filmului?

De treaba asta s-a ocupat regizorul Andrei Huțuleac. Am avut încredere maximă să își facă el treaba.

  • Crezi că ai riscat întorcându-te în țară și să faci ceea ce faci tu de 10 ani?

Încă nu s-au făcut 10 ani. E un risc, dar trebuie să mai ieși din zona de confort.

  • Dacă n-ai fi venit în țară și ai fi rămas acolo în SUA, crezi că ar fi fost altfel?

Nu se știe niciodată, dar n-am niciun regret. Mi se pare că drumul meu aici a fost super bun. Dacă e să dau o declarație, sigur în zona de comedie aș fi rămas. Era pe Vine, pe Tiktok. 

Sigur îmi găseam drumul să fiu cunoscut prin umor.

  • Ce urmează pentru ține?

Pelicula "Team building". Este o comedie care va fi lansată în toamnă. E o comedie la nivel de "Miami Bici". Deci fiți cu ochii pe noi.

Cine e Matei Dima

Matei Dima este unul dintre primii și cei mai cunoscuții creatori de conținut din România. Acum doi ani și-a făcut debutul ca regizor odată cu lungmetrajul „5GANG – Un altfel de Crăciun”, care a doborât la lansare recorduri de încasări.

Totodată, Matei este și producător și actor, remarcându-se și cu alte proiecte de film precum „Miami Bici”, în regia lui de Jesus del Cerro, film ce a stabilit un număr record de spectatori în primul weekend de la lansarea în cinematografe și a devenit cea mai populară comedie românească din ultimii 26 de ani, sau „L-a Seral”, primul serial românesc online de comedie, cu milioane de vizualizări pe YouTube.

După ce a studiat teatru și relații publice în Los Angeles, Matei Dima s-a întors în România în 2014 pentru a testa un domeniu nou, încă neexploatat la acea vreme: entertainment în online. Proiectul BRomania a fost primul care a introdus cu succes fenomenul VINE-urilor în România. De la Vine, la YouTube, Facebook și Instagram, BRomania a ajuns la peste un milion de urmăritori și la adevărate producții de film.

Matei a pus bazele unei comunități a consumatorilor de divertisment online de pretutindeni, a cucerit internetul cu sketch-urile sale și a stabilit un record cu cel mai viral video românesc, ajungând la peste 51 de milioane de vizualizări. Totodată, show-ul său național, live-ul de comedie #CuDeToate, a fost sold-out după sold-out.

Ai un pont sau mai multe informații pe subiect, scrie-ne pe adresa pont@click.ro.

Puteţi urmări ştirile Click! pe Google News,Facebook și Instagram

Mai multe