Fiica lui Johnny Depp apare în cel mai șocant serial al anului: „Nu sunt obișnuită să văd sex atât de explicit și pervers“
Noua miniserie de pe HBO Max, „The Idol” („Idolul”) a strâns deja o mulțime de controverse, încă de dinainte să se lanseze oficial. Serialul poate fi văzut de către publicul larg chiar de astăzi, însă, se pare că scenele extrem de explicite i-au atras un scor foarte scăzut din partea audienței.
În rolurile principale din noua producție de pe HBO Max sunt două nume foarte ușor de recunoscut: Lily-Rose Depp, fiica faimosului actor Johnny Depp, cât și îndrăgitul cântăreț The Weeknd, pe numele lui real, Abel Tesfaye. Însă, potrivit informațiilor oferite de către adevarul.ro, distribuția sonoră nu a reușit să salveze scorurile primite de serial și nici să abată criticile pentru scenele explicite de care a fost presărat.
Miniseria „The Idol” are nu mai puțin de 6 episoade, iar primele 2 dintre acestea au avut premiera chiar la Festivalul de Film de la Cannes. Criticile la adresa producției nu au întârziat să apară, controversa având la mijloc natura extrem de explicită sexual a serialului, jurnaliștii de la The Guardian chiar spunând că „The Idol” se îndreaptă spre zona pornografiei. „Nu sunt obișnuită să văd sex atât de explicit și atât de pervers“, a spus actrița Hari Nef, care a mai colaborat și în trecut cu producătorul serialului, Sam Levinson.
„The Idol” a primit un scor extrem de mic din partea publicului
„The Idol” spune povestea lui Jocelyn, interpretată de Lily-Rose Depp, o vedetă pop care suferă o cădere nervoasă după un turneu. Ea îl întâlnește din întâmplare pe Tedros, proprietarul unui club de noapte din Los Angeles, iar cei doi încep o relație extrem de complicată. Criticii de la Cannes au descris miniseria drept „o fantezie a unui bărbat toxic“.
Se pare că criticii de film nu au fost singurii care au rămas neimpresionați de scenele explicite ale serialului. Publicul larg a dat un scor inițial de doar 9% pe site-ul „Rotten Tomatoes”, cel mai maire site de recenzii de filme, unde atât publicul cât și criticii pot da note noilor producții. Între timp, scorul a mai urcat, ajungând la 25%, în continuare o valoare extrem de scăzută.