Ce nu trebuie să lipsească din dieta femeilor

Ce nu trebuie să lipsească din dieta femeilor

Ultima actualizare:
1 2 jpg jpeg

Cercetarea, realizată de specialiştii americani, a arătat că laptele care are un conţinut redus de grăsimi reduce riscul de apariţie a osteoporozei, însă numai în cazul femeilor.

În schimb, dacă femeile obişnuiesc să consume des brânză riscul de apariţie a aceste afecţiuni creşte la loc.

La studiul, publicat în Jurnalul Medical ,,Arthritis Care & Research”, au participat 888 de bărbaţi şi 1.260 de femei care sufereau de artrită şi cărora le-a fost evaluată starea de sănătate o dată la fiecare patru ani.

După ce le-au făcut radiografii, cercetătorii au observat că participantele care consumau des lapte erau mai puţin predispuse osteoporozei, spre deosebire de ceilalţi voluntari care au participat la studiu.

,,Când femeile au trecut de la a nu consuma lapte la 3 pahare pe săptămână, apoi 6-7 pahare şi riscul de apariţie a artritei s-au redus din ce în ce mai mult”, a afirmat Bing Lu, medic la Spitalul de Femei din Boston, SUA.

Specialiştii susţin că includerea laptelui în alimentaţie menţine în limite normal nivelul de calciu din sânge, ceea ce scade riscul de apariţie a artritei.



Parteneri

image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
mihaela bilic despre paine jpg
creier unsplash jpg
rutina de dus jpg
cum scapi de sughit jpeg
miros jpg
hepatita c 486755824 jpeg
grasime abdomen shutterstock jpeg
primul ajutor în caz de insolaţie jpeg
image
image