Annes, vacanță romantică la Veneția și Verona. „Am făcut cel puțin 25.000 de pași într-o singură zi”

Annes s-a bucurat de o vacanță scurtă în Italia așa că a plecat la Veneția și Verona. Cântăreața a fost împreună cu partenerul său de viață, iubitul și managerul său, Dan Anghel, viitorul ei soț alături de care este împreună de mai bine de 20 de ani, pentru că se iubesc de când ea avea 19 ani iar partenerul său de viață 20.

Cei doi se înțeleg foarte bine și se completează reciproc iar amândoi adoră să călătorească.

Acum, în luna noiembrie, am vizitat pentru prima dată  Veneția și Verona deși era o dorință mai veche să ne facem o vacanță acolo. Am organizat o ieșire în familie, alături de sora și un văr de-al lui Dan înainte cu vreo două săptămâni.

Nu este prima dată când plecăm în formula asta pentru că toți suntem genul cărora le plac vacanțele active, cu vizite lungi prin muzee, castele, luăm fiecare străduță la pas și suntem neobosiți în a explora tot ce ne propunem.Cred că prin Veneția, într-o singură zi, am făcut cel puțin 25.000 de pași.Veneția mi-a plăcut enorm și mi-a creat senzația unei călătorii în timp. M-am simțit teleportată parcă în secolul al XII-lea pentru că Veneția și-a păstrat atât de bine patrimoniul arhitectural încât după câteva ore în care te plimbi pe zecile de poduri, canale, nu vezi nicio mașină, trafic ci doar istorie, artă la orice pas, palate, biserici, gondole... Parcă te desprinzi de prezentul secolului nostru”, spune Annes care nu a putut rata o plimbare cu gondola pe canalele din Veneția.

Nu au avut timp de shopping

Ne-a plăcut foarte mult plimbarea cu gondola pe canalele Veneției, Piața San Marco, Palatul Dogilor, Podul Suspinelor. Plimbări agale pe străduțe, fiecare magazin cu obiecte create din celebra sticlă de Murano, magazinele de suveniruri restaurantele cu delicioasa lor pizza, paste, sandviciuri calde la orice pas.

Câteva zile în care ne-a hipnotizat acest decor fascinant și de-abia aștept să revin poate în alt anotimp să vizităm și insulele din împrejurimi. Am plecat apoi la Verona, la distanță de doar o oră de Veneția cu trenul sau mașina. Am vizitat casa Julietei, am văzut celebrul balcon al Julietei lui Shakespeare. Acolo am găsit mulți turiști dornici să se fotografieze cu mâinile pe sânii statuii din bronz a Julietei. Posibil s-a creat un fel de superstiție...

Cel mai mult timp noi l-am petrecut însă vizitând Palazzo Vecchio și impresionantul muzeu din interiorul acestuia. Tot în Verona se mai pot vedea ruinele unui amfiteatru, al treilea ca mărime din lume după Colosseum și Capua.Ne-am delectat cu o cafea bună ca în Italia, pentru că doar acolo o găsim, cu siguranță. N-am avut timp de shopping, am luat  doar câteva suveniruri, bijuterii din sticlă de Murano și ne-am întors acasă cu super amintiri”, ne-a spus Annes care abia așteaptă următoarea escapadă peste hotare.

Portle de Fier Foto Hidroelectrica (2) jpg
 Alessia se simte acum ca peștele în apă pentru că face ce iubește cel mai mult