Are bani cu nemiluita, dar iată ce geantă poartă Andreea Marin! Cât costă accesoriul cu care s-a afișat. Foto
Andreea Marin, una dintre cele mai elegante prezențe din showbizul românesc, demonstrează încă o dată că stilul nu înseamnă neapărat opulență. Deși își permite orice brand internațional cu prețuri exorbitante, vedeta a ales să poarte o geantă surprinzător de accesibilă, creată de un producător românesc. Prețul accesoriului cu care s-a afișat nu depășește 500 de lei, conform gamei oferite de brandul pe care îl promovează.

De Sfântul Andrei, prezentatoarea a avut parte de o surpriză neașteptată chiar în biroul ei. Echipa unui brand românesc de poșete, împreună cu oamenii din stafful personal, i-au pregătit un moment special. Într-o postare pe Instagram, Andreea Marin mărturisește că s-a trezit „invadată” de genți realizate cu atenție la detalii, în culorile ei preferate, modele inspirate din trendurile internaționale.
„Mi-am amintit cu zâmbetul pe buze că am fost avertizată cu puțin timp în urmă: ‘Dacă nu ajungeți dvs. la noi, vine magazinul la dvs.’… și iată că s-a întâmplat chiar așa!”, povestește vedeta, care recunoaște că a ales cu greu modelul preferat dintre toate cele primite.
Încântată de întreaga experiență, ea și-a asortat gențile cu mai multe ținute și a realizat o serie de fotografii în garderoba din propriul hub creativ, imaginile devenind rapid virale.
Andreea Marin poartă o geantă de aproximativ 500 de lei
Poșetele purtate de Andreea provin de la o afacere de familie începută în 1998, la Făgăraș. De la un atelier local, afacerea a crescut constant, ajungând să dețină cinci magazine fizice până în 2007, iar ulterior să se extindă în orașe precum Cluj-Napoca, Iași, Târgu Mureș, Alba Iulia și Timișoara. Târgurile de profil din toată țara au confirmat aprecierea pentru produsele lor, care în timp au ajuns să fie comandate și din străinătate, în majoritatea țărilor din Europa, menționează vedeta în postare.
Faptul că Andreea Marin, o vedetă cu notorietate și resurse, alege să poarte un brand românesc accesibil transmite un mesaj puternic: stilul nu este despre preț, ci despre calitate, gust și autenticitate. Iar gențile pe care le promovează nu depășesc 500 de lei, ceea ce le face accesibile oricărei femei de rând.




































