Iulia Albu, atac la adresa vedetelor din România. Gestul care a enervat-o la culme: „Unii cred că pot cumpăra orice și pe oricine”
Este cunoscut faptul că Iulia Albu (42 de ani) se numără printre vedetele din România care spune mereu lucrurilor pe nume. De data aceasta, ea lansează un atac dur la adresa anumitor persoane publice, de altfel apreciate de publicul larg. Se pare că un gest a enervat-o la culme pe stilistă.
Dincolo de activitatea ei în modă, Iulia Albu este și influencer și este foarte activă în mediul online, acolo unde are nenumărați urmăritori. La fel ca și în cazul altor vedete din România, a promovat și a făcut diverse campanii, de-a lungul timpului, pe rețelele de socializare. Însă, deși nu a dat nume, se pare că criticul de modă susține că anumite persoane publice au ajuns în situația de a promova clinici și produse dubioase, fără a le cunoaște, și s-au umplut de bani grație acestor promovări. De asemenea, afirmă că se vând și pe „trei covrigi”, acceptând orice li se propune.
„Chirurgia estetică nu mai este de mult timp un subiect tabu. Și nici nu ar trebui să fie. Nu cunosc nicio persoană publică de sex feminin care să nu apeleze, periodic, măcar la proceduri noninvazive. Este trist însă că unii ar promova orice, pentru trei covrigi uscați. Și aici mă refer mai ales la cei ce preaslăvesc intervenții cu rata de succes discutabilă, executate prin scări de bloc de persoane necalificate.
Iulia Albu: „Unii cred că pot cumpăra orice și pe oricine”
Procesul prin care alegi doctorul, care din punctul meu de vedere trebuie să fie chirurg estetician, nu doctor generalist și nici cosmeticiană, trebuie să includă neapărat un background check al acestuia/a acesteia. Dar și o informare corectă în legătură cu ce ai nevoie REAL. Nu ce ai văzut tu pe TikTok și crezi ca ți se potrivește. Operațiile se fac în spital nu în săli cu plante în ghivece și odorizante de cameră”, a declarat Iulia Albu, pentru cancan.ro.
Criticul de modă recunoaște că primește, la rândul său, zeci de astfel de propuneri de acest gen, însă nu promovează produse pe care nu le cunoaște. „Mai grav este că unii cred că pot cumpăra orice și pe oricine. Și, în 99 la sută dintre cazuri, au, din păcate, dreptate. Mi se propune și mie tot timpul. Dar nu promovez produse sau bussinesuri pe care nu le cunosc. Eu am o agenție care face selecția. Apoi o analizez și eu”, a mai adăugat stilista.