Locul în care Denisa Nechifor îşi duce anual fetiţa. Au o tradiţie pe care o respectă

Alături de  fiica ei şi de  o prietenă, la  o plimbare  cu iahtul
Alături de fiica ei şi de o prietenă, la o plimbare cu iahtul

Denisa Nechifor călătoreşte foarte mult; numai anul acesta a fost în peste 20 de vacanţe peste hotare. Dintre toate locurile pe care le-a văzut, Dubaiul nu e neapărat în top, însă l-a bifat la începutul acestei luni pentru a-i face pe plac fetiţei ei şi pentru a respecta tradiţia de a merge anual acolo cu gaşca de prieteni.

„Am stat în Dubai 10 zile şi m-am întors săptămâna trecută. E vacanţa noastră de sfârşit de an pe care o fac împreună cu prietenii din copilărie din Iaşi, plus prietenii din Bucureşti şi copiii lor. Anul trecut am fost 40 de persoane, anul acesta ne-am adunat 25. De patru ani mergem cu toţii în Dubai. De ce acolo? Pentru că e cea mai apropiată destinaţie caldă, că e comod, copiilor le place, avem o mulţime de activităţi şi atracţii pentru ei, plus mall-uri, restaurante bune, hoteluri de lux”, povesteşte Denisa Nechifor.

Apa era caldă  şi vremea  perfectă  de plajă
Apa era caldă şi vremea perfectă de plajă

Ea a fost împreună cu Rania, fetiţa de 11 ani pe care o are împreună cu fostul fotbalist Adrian Cristea. Mărturiseşte că nu e greu să organizezi o vacanţă pentru un grup atât de mare. „Noi ne-am luat biletele cu două luni înainte şi ne-am cazat cu toţii la acelaşi hotel. Nu e complicat deloc nici de organizat, nici de petrecut. Noi ne cunoaştem atât de bine, ne potrivim, ne ajutăm... Fiecare face ce vrea, merge unde vrea, ne grupăm şi unii adulţi merg cu copiii la un loc de distracţie, alţi adulţi îşi beau liniştiţi cafeaua în mall... E foarte relaxant”, spune Denisa.

Anul acesta a avut peste 20 de vacanţe peste hotare

Se declară a fi un turist foarte pretenţios, preferă calitatea, luxul şi e în stare să plece dacă ceva nu îi place 100%.

Zilele trecute,  imediat după Dubai,  a fost în Germania  cu alţi prieteni
Zilele trecute, imediat după Dubai, a fost în Germania cu alţi prieteni

Din acest punct de vedere, Dubaiul nu o dezamăgeşte niciodată. În cele zece zile cât a stat acolo s-a relaxat la plajă, a înotat, s-a plimbat cu iahtul, s-a distrat în parcurile de aventură şi a petrecut timp cu prietenii ei „localnici”, Anamaria Prodan şi Reghe. „În general, vacanţele alături de copii sunt solicitante că te ţin în priză. Dar acum, Rania fiind mare, e minunat. Erau seri când mă culcam eu înaintea ei. Am şi vacanţe pentru mine, în care merg să-mi spăl creierul, dar şi cu grupul de copii”, mai spune Denisa Nechifor.

Iar vacanţa fără copii nu a întârziat să apară. După doar câteva zile de la întoarcerea în ţară, şi-a făcut din nou bagajul, de această dată cu haine groase, spre Hamburg, Germania.

Zilele trecute,  imediat după Dubai,  a fost în Germania  cu alţi prieteni
Zilele trecute, imediat după Dubai, a fost în Germania cu alţi prieteni

„Am venit pentru două zile să văd Hamburgul înainte de Crăciun, sunt la nişte prieteni. Pe Rania nu am luat-o că are şcoală, stă acum la tatăl ei. Totul este superb aici, îmi place să mă plimb pe la târgul de Crăciun, unde totul este făcut manual şi are un farmec aparte. Într-adevăr, sunt o plimbăreaţă, nici nu apuc să despachetez bagajul dintr-o vacanţă că plec în alta. Doar anul acesta am fost în peste 20 de vacanţe peste hotare, pe cele din ţară nici nu le mai pun. Îmi place foarte mult”, a mai povestit zilele trecute Denisa Nechifor pentru Click!. A promis că următoarea escapadă în Dubai o va avea, ca de obicei, la sfârşitul anului viitor.

Evacuare militari ucraineni Azovstal - 17 mai 2022 / FOTO EPA-EFE
 "În sfârșit le-am mângâiat fără să mă sperii de ele!", spune artista