Au fost exterminați dinozaurii acum 65 miioane de ani? Descoperirea unui ţesut moale care demonstrează că oamenii de știință au greșit

Au fost exterminați dinozaurii acum 65 miioane de ani? Ei bine, este posibil ca cercetătorii și oamenii de știință să nu ne spună tot adevărul. V-ați întrebat vreodată, cum este posibil ca aceștia să fi existat în urmă cu 65 de milioane de ani, în condiția în care oamenii nu trăiau atunci, și totuși, există mai multe dovezi care arată că, oamenii au trăit, la un moment dat, în acelaşi timp cu dinozaurii?

Au fost exterminați dinozaurii acum 65 miioane de ani?

Ştiinţa oficială ne spune că Triceratops a fost un dinozaur erbivor care a trăit în perioada Cretacicului Târziu, în urmă cu 68 sau 65 de milioane de ani, în ceea ce este acum America de Nord. Însă, este posibil ca acest lucru să nu fie adevărat. Mark Armitage, care a fost concediat de la Universitatea de Stat din California, a făcut publice fotografii extraordinare cu țesuturi moi dintr-un corn de la un Triceratops.

Descoperirea a fost una controversată, deoarece oamenii de știință credeau că proteinele care formează țesutul moale ar trebui să se degradeze în mai puțin de 1 milion de ani, în cele mai bune condiții. În cele mai multe cazuri, microbii răspândesc țesutul moale al unui animal mort, distrugându-l în câteva săptămâni.

Explicația cercetătorilor pentru țesutul moale

În anul 2013, într-un articol publicat pe livescience.com, cercetătorii au găsit explicaţia penibilă pentru acest ţesut moale: fierul din corpul dinozaurului a păstrat țesutul înainte ca acesta să se descompună. Ca întotdeauna, s-a încercat găsirea unei explicații pentru aceste paradoxuri, în loc să se schimbe teoria, atunci când apar probe contrarii teoriei oficiale. Așadar, cercetătorii ne tot spun că dinozaurii au apărut în urmă cu circa 243-233 de milioane de ani în urmă. Au dispărut acum circa 65 de milioane de ani, atunci când o cometă sau un asteroid imens s-a prăbuşit pe Pământ. Dar, deoarece există mai multe dovezi că oamenii au trăit, la un moment dat, în acelaşi timp cu dinozaurii, aceștia nu puteau trăi în urmă cu 65 de milioane de ani, nu-i aşa?

De exemplu, oamenii de ştiinţă din fosta URSS au făcut publică descoperirea unei pietre care conţinea mai mult de 2.000 de urme de picior de dinozaur, împreună cu urme de picior de om, ambele făcute în noroi sau nisip şi apoi s-au solidificat de-a lungul timpului. Cu alte cuvinte, dacă există şi urme de oameni, aceasta înseamnă că oamenii şi dinozaurii au trăit în acelaşi timp!

Ai un pont sau mai multe informații pe subiect, scrie-ne pe adresa pont@click.ro!

fabrica DeLonghi jpg