Noul logo al stațiunii Mamaia a costat 20.000 euro. Oamenii sunt revoltați și spun că a fost furat

Stațiunea Mamaia are un nou logo, a fost anunțul primăriei Constanța. Se pare că acesta a costat 20.000 de euro, deși a fost luat de pe o platformă unde logo-urile costă între 2 și 20 de euro. Reacțiile nu au întârziat să apară: „pe asta ați dat 80.000 de lei?", „care logo, că e furat”, au comentat oamenii, scrie adevărul.ro. 

Stațiunea Mamaia are un nou logo Foto: Facebook
Stațiunea Mamaia are un nou logo Foto: Facebook

Logo-ul stațiunii Mamaia a costat 20.000 de euro

Lansarea noii identități de brand a stațiunii Mamaia, a fost anunțată, vineri, 14 iulie, de Primăria Constanța. Aceasta cuprinde un logo sferic, cumpărat de pe platforma Stock, însoțit sloganul „Unde distracția întâlnește marea”.

Se pare că Organizația de Management al Destinației Mamaia-Constanța a plătit unei firme din Cluj aproape 20.000 de euro pentru noua identitate a stațiunii. Deși noua imagine a stațiunii trebuia să fie reprezentată prin simboluri originale, logo-ul livrat, a fost cumpărat de către firmă de pe site-urile de stock, platforme care vând la liber imagini vectoriale, de obicei cu prețuri cuprinse între 2 și 20 de dolari.

Logo-ul stațiunii Mamaia a costat 20.000 euro Foto: Facebook
Logo-ul stațiunii Mamaia a costat 20.000 euro Foto: Facebook

Noul logo a fost anunțat pe Facebook 

Noul logo al „perlei litoralului românesc” a fost anunțat printr-o postare pe Facebook,  a Primăriei Municipiului Constanța.  „Începând cu această vară, Mamaia va fi reprezentată de o nouă identitate de brand. Proiectul include, pe lângă logo și slogan, care vor fi utilizate în mod oficial pentru a identifica destinația, o strategie de repoziționare în piață și o serie de acțiuni menite să îmbunătățească imaginea stațiunii.

Inițiativa de creare și implementare a unei noi abordări în marketing și comunicare pentru Mamaia aparține Organizației de Management al Destinației Mamaia-Constanța, o asociere constituită de autoritatea locală și patronatele din turism, pentru gestionarea activităților de promovare a stațiunii”, se arată în anunț. 

Oamenii au avut comentarii acide 

Reacțiile oamenilor nu au întârziat să apară. „Ia uite, maică, ce logo minunat au găsit pentru stațiunea Mamaia. Deja îl fură resorturi de 5 stele! Nu aveți bani de niciunele, dar îi faceți cadou unde vrei și unde nu vrei! Mă apuc de scris, că cică am talent! V-ați prins, da? Altă achiziție cu dedicație!”, a scris pe Facebook Felicia Ovanesian, fost city manager al Constanței.

„Ce, nu face 80.000 de lei?! Haterilor! O poză cu mingea aia de volei din Outcast cred că mergea mai bine”: scrie și avocatul Emil Tatu. „Care logo, că e furat”, postează un altul împreună cu un link către un logo asemănător. 

Citește întreg articolul pe adevărul.ro

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
Regina Letizia și Regele Felipe Foto Profimedia (1) jpg
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
mircea diaconu jpg
Yoon Suk Yeol. Foto: captură video
Banner Carmen Harra
panouri solare risc hackeri jpg
ceai freepik jpg
tarani romani cuptor jpg
Ploaie Autostrada jpg
ochi albastri jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net