Povestea impresionantă de viață a lui Alin Stan, reporterul actor de la Antena 1: „Sunt un băiat de la ţară, crescut de bunici aproape de Rânca”

#Exclusiv Click!

Niciodată nu ştii ce îţi rezervă viitorul! Un exemplu elocvent este Alin Stan, care şi-a dorit într-o noapte de Crăciun să devină „cineva cunoscut”: actor sau reporter tv. Şi iată că Moş Crăciun i-a împlinit dorinţa! E actor, a jucat în pelicula „Experimentul Piteşti” regizată de Victoria Baltag, dar şi reporter la Antena 1.

Alin este reporter de ştiri  economice la Antena 1
Alin este reporter de ştiri economice la Antena 1

Click! v-a oferit detalii despre cel mai amplu proiect de film istoric regizat şi produs de Victoria Baltag, care de 10 ani se luptă pentru lungmetrajul „Experimentul Piteşti”, ultimul film în care a jucat regretatul actor Ion Caramitru.

Iată că am aflat detalii despre unul dintre actorii din distribuţia filmului, Alin Stan (31 de ani), care în timpul filmărilor şi-a schimbat profesia, devenind reporter la Antena 1.  Cum a ajuns actor şi apoi reporter am  aflat chiar de la el.

«Am fost crescut de bunici, la Rânca»

„Sunt un băiat de la ţară, crescut de bunici aproape de Rânca. Până la terminarea liceului, pentru că părinţii nu aveau timp să se ocupe de mine bunicii m-au luat sub aripa lor şi m-au crescut cum au ştiut ei mai bine. Mi-am dorit dintotdeauna să devin actor, dar această pasiune s-a dezvoltat în perioada liceului, când am realizat că îmi place să joc, după ce am fost distribuit într-o piesă a liceului.

Apoi am venit în Bucureşti şi am urmat actoria la ATF. Mi-am dorit într-o noapte de Crăciun ca, la un moment dat, să fiu un actor cunoscut sau reporter. Şi iată că dorinţele mi-au fost ascultate acolo sus.

La scurt timp după ce am terminat actoria am primit un rol, în filmul regizat de Victoria Baltag „Experimentul Piteşti”, iar apoi am jucat teatru, dar nu aici, ci la mine în oraş, timp de doi ani.

În film am jucat aproximativ o lună şi am avut parte de o mare încărcătură emoţională, căci nu ştiam la început povestea lui, aflând pe urmă ce se întâmplă în scenariu. Fiind un film independent au fost multe piedici şi probleme de-a lungul timpului.

Pentru mine a fost o provocare, fiind la început de drum, provocare care mi s-a întipărit în minte. Rolul meu a fost de deţinut, ce provenea dintr-o familie burgheză. În momentul când intram pe platoul de filmare, simţeam aşa o încărcătură emoţională. Când nu filmam mergeam şi dădeam o mână de ajutor”, ne-a spus el.

Tânărul are rolul unui deţinut  dintr-o familie de burghezi, în  filmul „Experimentul Piteşti”
Tânărul are rolul unui deţinut dintr-o familie de burghezi, în filmul „Experimentul Piteşti”

„Întorcându-mă acasă la Târgu Jiu am văzut un anunţ, că se caută reporteri la o televiziune locală şi m-am dus să dau o probă. Mi s-a spus dacă vreau să încep de a doua zi. Şi aşa am început. Îmi doresc o schimbare, nu că nu mi-ar plăcea ce fac, însă cu toţi ne dorim asta. Mi-ar plăcea propriul proiect.

Pot să spun că am făcut şi radio şi moderam o emisiune pe diferite teme, apoi am plecat în Bucureşti şi acum sunt reporter pe economic. Nu voi renunţa niciodată la ce fac în momentul de faţă, pentru că numai eu ştiu cât am muncit şi cum am ajuns aici.

În timpul liber mă relaxez, merg în cluburi, citesc multă economie, călătoresc, mi-ar plăcea să merg în Portugalia. Colecţionez ceasuri, am peste cincizeci”, mai spune el.

Ai un pont sau mai multe informații pe subiect, scrie-ne pe adresa pont@click.ro!