Trenul de la munte „fără naș”. Ce a putut să pățească un șef de tren CFR în gara Bușteni
Un incident neobișnuit a avut loc miercuri după-amiază pe una dintre cele mai aglomerate rute feroviare din România, Valea Prahovei.

Un șef de tren al CFR Călători a fost lăsat pe peronul gării din Bușteni, în timp ce trenul său, Regio 16003, și-a continuat drumul către Brașov... fără el.
Trenul Regio 16003, aparținând operatorului feroviar de stat, plecase din Gara de Nord din București și urma să ajungă la Brașov în jurul orei 16:00. Însă în jurul orei 15:15, în stația Bușteni, a avut loc o gafă care a provocat zâmbete și nelămuriri deopotrivă.
Potrivit publicației Club Feroviar, șeful de tren s-a prezentat la Biroul de Mișcare din gara Bușteni pentru a efectua o procedură standard, însă în timpul acestui proces, trenul a fost expediat din stație... fără a aștepta semnalul oficial de "gata de plecare" din partea sa.
Conform surselor din cadrul CFR, trenul a plecat lăsând pe peron nu doar câțiva călători care nu apucaseră să se urce, ci și pe șeful de tren, omul-cheie care ar fi trebuit să însoțească garnitura pe parcursul întregii rute.
Trenul a ajuns la Azuga, dar nu a putut intra în gară
Între timp, trenul ajunsese deja în stația Azuga, dar nu putea continua legal călătoria în lipsa șefului de tren, conform normelor stricte din domeniul feroviar. Situația a impus o rezolvare rapidă și, cel puțin în aparență, creativă.
Angajatul CFR a luat o decizie inedită: s-a urcat în trenul Regio 10023 al operatorului privat Transferoviar Călători, care circula în aceeași direcție, și a ajuns astfel în Azuga, unde s-a reunit cu garnitura CFR.
„Cu acest tren a ajuns la Azuga, unde s-a suit în garnitura de stat, care și-a continuat parcursul cu 13 minute întârziere", au precizat sursele citate.
În cele din urmă, trenul Regio 16003 a ajuns la Brașov cu o întârziere totală de 19 minute. Deși pasagerii au avut parte de o mică întârziere, povestea a stârnit rumoare și ironii în rândul călătorilor și angajaților feroviari.