Serialul care domină Netflix de două săptămâni. A cucerit publicul din întreaga lume, are milioane de ore de vizionare
Este un serial care s-a lansat recent, dar care deja a reușit să cucerească publicul de pe Netflix. În numai câteva zile, această producție a devenit una dintre cele mai populare de pe platforma de streaming. Iar în ultimele două săptămâni, acest serial s-a menținut în topul preferințelor din România.
Este un serial care s-a lansat recent, pe data de 24 septembrie. Însă, într-un timp destul de scurt, această producție s-a transformat în una dintre cele mai populare de pe Netflix. Mai precis, este vorba despre „Musafira” („The Guest”), un serial care are 20 de episoade și a cărei poveste a fascinat publicul din întreaga lume.
Acest serial din Columbia este un thriller plin de tensiune și mister, iar încă din prima scenă, publicul este pus în fața unui moment șocant. Un psiholog foarte cunoscut din Columbia se uită la un mesaj scris pe fereastra sa, care spune doar „Iartă-mă”. Apoi, fără a afla alte detalii, psihologul sare pe geam și moare.
Serialul a cucerit publicul de pe Netflix
Apoi, acțiunea sare la cuplul care vizita adesea cabinetul psihologului. Silvia (Laura Londoño) și Lorenzo (Jason Day) se confruntă cu numeroase probleme de cuplu, pe care încearcă, totuși, să le depășească împreună.
Însă problemele celor doi devin din ce în ce mai complexe, iar povestea acestui serial plin de acțiune și mister a captivat publicul din mai multe țări. Mai precis, serialul „Musafira” se află în topul preferințelor în nu mai puțin de șapte țări, numai în această săptămână.
„Musafira” poate fi vizionat oricând pe Netflix
Cei care doresc să vadă cele 20 de episoade ale primului sezon din „Musafira” o pot face oricând doresc, pe platforma de streaming Netflix. Iar misterul morții din primul episod va deveni foarte important, pentru povestea acestei producții columbiene.
Deși s-a lansat destul de recent, tocmai pe data de 24 septembrie, acest serial a devenit rapid unul dintre cele mai populare de pe Netflix. Iar în țara noastră, „Musafira” a rămas în topul preferinelor în ultimele două săptămâni.


































